תיקון והחלפת מנעולים וצילינדר בבאר שבע

מי מאיתנו לא הזדקק לתיקון של מנעול הדלת? בין אם מפתח נשבר בחור המנעול או כל בעיה אחרת שצצה פתאום, כשמדובר בתיקון והחלפת מנעולים תצטרכו להזמין מנעולן אמין ומקצועי שיבצע את העבודה במהירות וביעילות ויגבה על העבודה סכום הוגן.  מנעולן מקצועי יוכל להתאים את המנעול המתאים לכם.

סוגי המנעולים הנפוצים בשוק

בשנים האחרונות חלה התקדמות גדולה בעולם המנעולים. בעבר רוב המנעולים היו מכנים כמו מנעול הצילינדר או מנעול לשונית אך היום עם התפתחות הטכנולוגיה נוספו מנעולים חשמליים וחכמים שמעניקים לנו הגנה טובה יותר מבעבר.  אלו הם סוגי המנעולים הנפוצים בשוק היום.

  1. מנעול צילינדר – המנעול המוכר והנפוץ ביותר מבין המנעולים.

הוא נמצא שנים בשוק מנגנוני הנעילה. מתאים כמעט לכל סוגי הדלתות. על מנת לפתוח את מנעול הצילינדר יש להכניס מפתח יעודי שיזיז את הפינים הנמצאים בתוך המנגנון. החיסרון המשמעותי של מנעול הצילינדר הוא שהוא קל לפריצה ולכן מתאים יותר לדלתות פנימיות של בית או משרד ולא לדלתות כניסה.

  • מנעול צירופים חשמלי – מנעול הצירופים החשמלי בשונה ממנעול צירופים מכני פועל בעזרת מעגלים חשמליים. על מנת לפתוח את מנעול הצירופים המכני יש להקליד קוד. מנעול זה מעניק הגנה כיוון שקשה יותר לפרוץ אותו. החיסרון היחסי המנעול צירופים חשמלי הוא שבמקרה ששכחתם את קוד הכניסה לא תוכלו להשתמש במפתח חלופי אלא תצטרכו להזמין מנעולן לתיקון או החלפת מנעולים.
  • מנעול אלקטרוני – כמו מנעול הצירופים החשמלי גם המנעול האלקטרוני עובד על ידי מעגלים חשמליים אך במנעול אלקטרוני הפתיחה מתבצעת באמצעות כרטיס חכם. התקנת מנעול אלקטרוני חייבת להתבצע על ידי מנעולן מורשה.

על מנת שתוכלו לבחור את המנעול המתאים לכם מבין מאות המנעולים הקיימים בשוק כדאי שתעזרו במנעולן אמין ומקצועי.

 5 כללים לבחירת מנעולן אמין ומקצועי

  • כלל ראשון – ניסיון הוא אחד הכללים החשובים ביותר, מנעולן בעל ניסיון רב בתחום ידע לבצע את העבודה במקצועיות רבה וביעילות. במקרה של החלפת מנעול יוכל המנעולן להמליץ לכם על מנעול שיתאים לכם לפי הידע המקצועי שצבר במהלך עבודתו.
  • כלל שני – המלצות מקרובים, שכנים או בני משפחה יעזרו לכם לבחור במנעולן מקצועי ואמין ולהיזהר ממנעולנים שעובדים בצורה לא מקצועית. פנו אל המקורבים לכם ותשאלו אותם אם הם נעזרו בשירותיו של מנעולן מקצועי והיו מרוצים מהשירות. בנוסף תוכלו להיעזר באינטרנט, חפשו ביקורות על מנעולנים בסביבתכם.
  • כלל שלישי – יעילות ומהירות, מנעולן מקצועי יעבוד בצורה יעילה ומהירה. עבודה יעילה מעידה על מקצועיות כיוון שכשמנעולן מכיר את סוג העבודה ורגיל לעשות אותה פעמים רבות הוא יעבוד בצורה מהירה ולא יבזבז לכם זמן יקר.
  • כלל רביעי – מחיר הוגן וסביר, לצערנו ישנם המון בעלי מקצוע שינסו להגדיל את הרווחים שלהם על ידי העלאת מחירים בצורה לא הוגנת. לכל סוג תיקון יש מחיר ממוצע,  מנעולן אמין יגבה מחיר קרוב למחיר הממוצע.
  • כלל חמישי– שימוש בחומרים איכותיים, ישנם סוגי מנעולים רבים ומגוונים, מנעולן מקצועי יוכל להמליץ לכם על מנעול איכותי שישמר לכם לאורך זמן, הוא יתאים לכם מנעול על פי הצרכים שלכם והתקציב המתאים לכם.

בדקנו ומצאנו

לאחר בדיקה שערכנו באזור באר שבע בחיפוש אחר מנעולן אמין ומקצועי, מצאנו מנעולן שעונה על כל הדרישות!

ויטלי המנעולן בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום.  מומלץ מאוד בקרב לקוחותיו שמספרים כי הוא פתר את בעייתם בצורה יעילה ומהירה גבה מחיר הוגן ועזר להם לבחור מנעול שהתאים לתקציב ולצורך שלהם.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top