מפתח לא מסתובב בצילינדר, מה עושים?

מפתח בתוך הצילינדר

אם נאבד או נגנב לכם המפתח לדלת, מנגנון הנעילה שלכם הולך ונשחק, או המפתח לא מסתובב בצילינדר – דעו כי הגיע הזמן להחליף את הצילינדר שלכם. החלפה כזו תהפוך את פתיחת הדלת לקלה יותר, אך היא חשובה ביותר בעיקר בזכות הסיבה שהיא תסייע לשמור על בטיחות הבית שלכם. לצורך משימה כזו של החלפת הצילינדר, תוכלו להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע, או אפילו לעשות זאת בעצמכם, בכתבה זו נציג לכם את שתי האפשרויות הללו.

החלפת צילינדר – לא מסובך כמו שחשבתם

אז איך מחליפים צילינדר? אם בחרתם לעשות זאת לבד – כל הכבוד. הפשילו שרוולים וגשו למשימה. המשימה אינה כוללת הרבה מלבד מברג, צילינדר חדש, וסבלנות. הצעד הראשון בתהליך החלפת הצילינדר הוא שחרור הברגים שמקבעים את לוח המגן של המנעול אל הדלת עצמה.

ראשית כל, התחילו לשחרר את הברגים באמצעות מברג. השלב הבא יהיה לשחרר ברגים אלו גם בעזרת הידיים שלכם, כדי לשלוף אותם החוצה. לאחר מכן, חפשו מפתח אלן בביתכם, זהו מברג משושה בצורת האות 'ר', שכנראה מצוי בבית שלכם בפינה כלשהי במחסן, ואם לא – ניתן להשיג אותו בקלות בחנות כלי הבניין הקרובה לביתכם. בעזרת מפתח זה, הוציאו את ידית הדלת על ידי כך שתשחררו את הבורג הנמצא בדופן הפנימית שלה. שחררתם את כל הברגים? מצוין, כעת שלפו החוצה את לוח המגן ואת ידית הדלת, והמשיכו לשלב השני.

מעכשיו, הכל קטן עליכם

הצעד השני למנעולנים מנוסים שכמותכם, הוא לפנות עם פניכם לצד הדלת, כך שתראו מולכם את הבריח. כך, לאחר שהורדתם את כל הכיסויים החיצוניים ששומרים על המנעול, תשימו לב לחמישה ברגים. לא תצטרכו לשחרר את כולם, אלא רק את הבורג האמצעי. תפקידו של בורג זה הוא לקבע את צילינדר הדלת למקום שלו. לאחר מכן, תשימו לב ללוח מתכת, המצוי סביב הצילינדר, שמוחזק על ידי שני אומים בשני הצדדים של הצילינדר. כעת תצטרכו לשלוף את הצילינדר ממקומו, ואז את לוחית המתכת ממקומה. נציין כי חשוב לשים לב שהחלקים הקטנים לא נאבדים, משום שאחרת לא יהיה ניתן להרכיב את המנעול בחזרה.

רק עוד קצת וזה מאחוריכם

צעד נוסף להחלפת הצילינדר, לאחר שזה הישן משוחרר, הוא להכניס במקומו צילינדר חדש. עשו זאת בזהירות המרבית ובעדינות ככל הניתן, והקפידו להתאים אותו לגלגל השיניים של המנעול. לאחר שהצילינדר החדש נמצא במקומו המתאים, קבעו אותו בעזרת הבורג האמצעי שהוצאתם מהדופן הקדמית של הדלת, בשלב השני. כעת יש לכם צילינדר חדש, והשלב האחרון הוא להחזיר ולהבריג את כל החלקים למקומם. עשו זאת כמובן הפוך מסדר הפירוק – ראשית החזירו את לוח המתכת למקומו סביב הצילינדר, לאחר מכן חזקו אותו באמצעות האומים המתאימים לו, ואז הרכיבו את ידית הדלת בחזרה למקומה, והבריגו אותה פעם נוספת באמצעות מפתח אלן. השלב הבא והאחרון באמת יהיה לוודא את תקינות הדלת – נסו לסובב את המפתח לכל הכיוונים ולראות שהכל עובד כשורה, ולנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים.

הגעתם עד לפה ויש לכם כאב ראש? יש לנו פתרון בשבילכם

במידה וכל התהליך המפורט לעיל נראה לכם מסובך, מייגע, או שפשוט אין לכם את היכולת או את הזמן לבצע אותו, תוכלו להזמין את שירותיו של בעל מקצוע שיעשה עבורכם את כל העבודה. ויטלי המנעולן היא חברת שירותי פריצת מנעולים אמינה, איכותית ובעלת אנשי מקצוע עם יחסי אנוש מצוינים. בין השירותים המסופקים ישנם שירותי החלפת צילינדר, תיקון מנעול, פריצת מנעול והחלפתו, והשירותים ניתנים באזור באר שבע והסביבה, וזמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ויטלי המנעולן מתחייבים לספק לכם את המחיר הטוב ביותר, תוך מתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל, עם ניסיון עשיר של מעל 10 שנים.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top