פורץ מנעולים בבאר שבע

מתי תצטרכו להזמין פורץ מנעולים בבאר שבע באזור דרום הארץ?, בכל מקרה בו תתקלו במצב בו מנעול לא עובד כמו שצריך, מנעול נתקע, מפתח שלא מצליחה לפתוח את נעילת המנעול, מפתחות שאבדו, מנעול שמסרב לשתף פעולה וכיוצא בזאת.

כאשר אנו מדברים על פריצת מנעולים, הכוונה היא לכל סוגי המנעולים הקיימים. בין אם מדובר במנעולי דלתות כניסה, מנעולי דלתות פנים, מנעולי דלתות רכב, מנעולי כספות, מנעולים רגילים, מנעולי שערים ועוד.

בכל מצב בו אתם עומדים מול מנעול בעייתי, התקשרו לויטלי מנעולן בבאר שבע והסביבה.

ויטלי הוא מנעולן מקצועי ומוסמך בעל ניסיון עשיר בתחום המנעולים ובפריצת מנעולים בפרט. ויטלי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, ולבצע עבורכם שירות של פריצת מנעולים בהתאם לצורך.

אצל ויטלי המנעולן תקבלו שירות מקצועי ואדיב. דעו כי העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, והיו סמוכים ובטוחים כי אתם בידיים טובות ומהימנות.

הזמנתם פורץ מנעולים בבאר שבע כדי שיפרוץ את מנעול דלת הכניסה שלכם? תצטרכו לאשר בפניו את זהותכם

לעמוד מול דלת נעולה מבלי שאפשר להיכנס לבית זה בהחלט מצב לא נעים. במיוחד כשזה קורה בשעות לא שעות.. ואיכשהו תמיד המקרים האלה קורים בזמן הכי ל נוח, בדיוק כשנמסים מהחום בחוץ  בקיץ או חוזרים רטובים וקפואים ממזג האוויר הסוער שבחורף, כשאתם עם הילד על הידיים, או עם סלי הקניות מהסופר, כשמגיעים הביתה תשושים מיום עבודה בשעות הערב, או כשחוזרים מבילוי בשעות הקטנות של הלילה. להגיע אל דלת נעולה, לחפש את המפתחות בכל מקום ולא למצוא אותם, יכול להעביר אנשים על דעתם, ובצדק, זה מתסכל מאוד. אם כן, במצבים כאלה הדרך המהירה ביותר להצליח להיכנס אל תוך הבית, היא להתקשר ולהזמין פורץ מנעולים בבאר שבע שיגיע אליכם במהרה ויפרוץ את המנעול.

אף על פי הדחיפות שמצבים כאלה, דעו כי המנעולן יבקש מכם להציג לו תעודה מזהה על מנת לאשר שאתם אכן דיירי הבית. גם אם כתובתם הרשומה בתעודה המזהה היא שונה, למשל במקרים בהם אנשים גרים בשכירות, אל תדאגו, מנעולן מקצועי יבין שלא מדובר ברמאים, וידאג לוודא שאתם הדיירים אשר מתגוררים בנכס בדרכים אחרות, או שפשוט יסמוך עליכם. נכון שזה יכול להיות קצת מתסכל אבל רק חשבו, לא הייתם רוצים שאדם זר עם כוונות זדוניות יעמוד מול דלת ביתכם, יתקשר לפורץ מנעולים בבאר שבע בטענה שהוא בעל הבית או הדייר ויוכל להיכנס לביתכם ללא כל בעיה אם רק יזמין את השירות וישלם עבורו, בלי שישאלו אותו שאלות.

איך פורץ מנעולים יפרוץ את המנעול של דלת כניסה

ישנן כמה שיטות לפריצת מנעולים בבאר שבע, כאשר יש לזכור כי לא כל שיטה מתאימה לפריצת כל סוג מנעול. כמו שישנן דלתות כניסה מסוגים שונים, יש כאלה פשוטות יותר ,כמו למשל, דלתות הולנדיות העשויות מסגרת צרה של פלדה או ברזל, וזכוכית מחוסמת, או דלתות עץ רגילות של פעם, לעומת דלתות פלדה עמידות וחזקות, כמו מרבית הדלתות שמותקנות כיום בבתים.

כמובן שבכל דלת כניסה מותקן מנעול, אך קיימים סוגים שונים של מנעולים, ועבודת הפריצה משתנה בהתאם לסוג המנעול וכן, בהתאם לסוג הדלת.

השיטה העיקרית לפריצת מנעולים בדלתות פלדה (הדלתות הנפוצות ביותר)  היא באמצעות קידוח הצילינדר. בשיטה הנ"ל, בעזרת כלי קידוח מתאים, קודחים אל הצילינדר, כשפעולת הקידוח משפשפת את הפינים של הצילינדר עד הגעה למרכיב התוף, ואז משתחררת הנעילה. מנעולן מיומן ומנוסה יבצע את פעולת הקדיחה לשחרור הנעילה באופן מדויק ואחראי, על מנת שלא ייגרם כל נזק משני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top