מתי להחליף צילינדר או מנעול

מתי תהיו חייבים להזמין מנעולן שיחליף צילינדר או מנעול בדלת – החלפת מנעול והחלפת צילינדר אצל מנעולן מוסמך:

1. כאשר המנעול 'מזייף'- אם אתם נתקעים בכל פעם מחוץ לדלת הכניסה, או נלחמים עם מנעול דלת הרכב עד שהוא מסכים להיפתח כנראה שהגיע הזמן להחליף את המנעול או הצילינדר. חשוב לציין כי פעולת פתיחת הנעילה במנעול פגום, באופן שרירותי, עשויה לגרום לנזק חמור יותר למנעול או לצילינדר, ואף לדלת עצמה.

2. כאשר המנעול לא פועל בקלות – מנעולים הם מוצר טכני, כך גם צילינדרים, וכאשר הם אינם עובדים בקלות סבירה, זה אומר שמשהו לא בסדר. שימוש בכוח אינו הפתרון במקרים אלו ואף עשוי לגרום לנזק רב.
במידה והמנעול או הצילינדר לא עובדים חלק והמנעול לא נפתח בקלות, זהו סימן שצריך להחליף אחד מהשניים או את שניהם. הזמינו את ויטלי, מנעולן מקצועי שיוכל לבדוק היכן הבעיה בדיוק, ויגיד לכם האם צריך להחליף ומה צריך להחליף. דעו כי יותר מדי תיקונים או ניסיונות תיקום, שוחקים אף הם את המנעול והצילינדר, ועל כן פעמים רבות עדיף להחליפם.

3. כאשר המפתח נתקע בדלת – מספיקה פעם אחת שזה יקרה. אם המפתח שלכם נתקע בדלת ושלפתם אותו תוך שימוש בכוח, המשמעות של הדבר היא שחיקה מידית של הפינים במנעול. משיכות חוזרות בכוח של המפתח יהרסו כליל את המנעול ולאחר מכן גם את הצילינדר.

אם המפתח נתקע זה יכול לנבוע מבעיה במנעול עצמו, בעיה בצילינדר או בשניהם. בדיקה שתעזור לכם לוודא כי הבעיה היא אכן בצילינדר או במנעול דווקא, היא לנסות לפתוח את הדלת עם מפתח אחר.

אם תיתקלו בקושי, אזי ככל הנראה שצריך להחליף את המנעול ו/או הצילינדר.

החלפת צילינדר אצל מנעולן מוסמך – שני מקרים פשוטים ונפוצים שמצריכים מנעולן

כאשר נוצרת שחיקה של המנעול ואז המפתח מסתובב בקלות רבה – כאשר המפתח מסתובב בקלות רבה מידי ואין כל התנגדות בזמן החיכוך של המפתח עם המנעול או הצילינדר, כנראה שיש תקלה באחד מהם או בשניהם ואז צריך להחליפם.

מצב כזה של שחיקה והתרופפות במנעול ובצילינדר יכולים להוביל לפריצה קלה של הדלת על ידי פורצים וגנבים ועל כן יש לטפל בכך בהקדם.

במצב בו ישנה התרופפות או שחרור של המנגנון במנעול צריך לקרוא מנעולן מקצועי שיגיע לבדוק האם ניתן לתקן או האם יש צורך בהחלפה של הצילינדר או של המנעול.

החלפת צילינדר אצל מנעולן מוסמך

מתגוררים באזור הדרום וצריכים להחליף מנעול או צילינדר בדלת הבית או בדלת הרכב?

צרו קשר עם ויטלי המנעולן, ותקבלו את השירות הטוב ביותר. ויטלי הוא מנעולן אמין, מקצועי ומיומן שיוכל להעניק לכם שירות טוב , יעיל ומהיר, ובמחירים סבירים והוגנים.

כאשר אתם קוראים למנעולן אתם מפקידים בידיו את הגישה אל המרחב הפרטי שלכם.

ודאי לא תסכימו לתת גישה אל הבית או אל הרכב שלכם. כמובן שלא תרצו שהעבודה תתבצע בידי אדם שאינו מקצועי, אינו מוסמך, אינו ישר והגון.

כפי שלא תכניסו כל אחד לביתכם, כך גם לא תזמינו בעל מקצוע שאינכם מרגישים כי אתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות להתעסק עם המנעולים שלכם, גם אם מדובר במנעול דלת, מנעול דלת רכב, מנעול כספת או כל מנעול אחר לצורך העניין.

החלפה של צילינדר או מנעול עושים אך ורק אצל מנעולן מוסמך, ולא מתפשרים על איכות, על שירות או על מקצועיות.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top