פורץ כספות באר שבע

פורץ כספות בבאר שבע הוא תחום בפני עצמו בענף המנעולים, ועבודה כפורץ מנעולים נחשבת כמורכבת ביותר, לכן מצריכה מיומנות רבה, כישורים טכניים, בקיאות במנגנוני מנעולי הכספות השונים וכן ניסיון בפריצה. ישנן שיטות שונות לפריצת הכספת, ובחירת השיטה לביצוע הפריצה תלויה בסוג הכספת, גודלה , וסוגה, למשל אם מדובר בכספת דיגיטלית או קומבינציה. כך שמנעולן פורץ אשר עוסק בפריצה חייב להיות בקיא בתחום על מנת שיוכל לתת שירות עבור כל סוג כספת ולטפל בכל סוגי המנעולים שלהן.

הנפוצות ביותר בבתי מגורים, במלונות או בבתי עסק קטנים בדרום ובסביבה, הן הקטנות, שניתן לרכוש בכל רשת קמעונאית לבית כמו ACE הום סנטר. אלה נחשבות לפשוטות וזולות יחסית.

ישנן קטנות עם קוד דיגיטלי ומנעול עם מפתח, יש סוגים המגיעים עם מנעול ומפתח בלבד. הקטנות ללא הקוד הדיגיטלי, אשר מותקן בהן מנעול מפתח בלבד, הן הנמכרות ביותר והן גם אלה הנוטות להתקלקל. פעמים רבות מנעולים מוזמנים לפרוץ כספות קטנות שכאלה, משום שמנגנון הנעילה שלהן לא איכותי.

פורץ כספות בבאר שבע מסביר על התקלות במנגנוני הנעילה של כספת קטנות

רוב התקלות אשר מתרחשות קשורות לאיכות המנעולים של הכספות. יש כמה חברות בישראל שמייצרות או מייבאות מנעולי כספת.
מנעולים אלו פועלים באופן מדויק ביותר, ועל כן ישנה בקרת איכות מחמירה ביותר בייצורם.

ישנו הבדל משמעותי בין מנעולים פשוטים וזולים לעומת המנעולים האיכותיים. כאשר אתם רוכשים כספת, ולא משנה מה המטרה, הבינו כי אתם רוכשים אמצעי שחייב להיות בעל מנגנון מיגון מתקדם ואיכותי, אחרת היא תהיה מועדת לתקלות וכן לא יהיה קשה מדי לפרוץ אותה, ולמעשה כל הרעיון שעומד מאחוריה שכל תפקידה הוא להיות מתקן ממוגן ומאובטח על מנת שתוכלו לשמור בה את חפציכם יקרי הערך ולהגן עליהם.

כל מנעולן בבאר שבע יסביר לכם שכשהדבר נוגע לבחירת כספת, אל תסתכלו על המחיר, מצחיק ככל שזה נשמע, הרי וודאי שהמחיר משפיע על בחירתכם, אבל לכל הפחות אל תפלו בפח של אלה במחירים זולים מדי. המחיר הוא באמת תלוי טיב, וכספת זולה תגיע עם מנעול זול ובעייתי, כשכל הליקויים והתקלות יגיעו מוקדם יותר ממה שתצפו.
ישנן כמה תקלות שמתרחשות באופן תדיר, ונפוצות בעיקר בכספות הדיגיטליות.

תקלה אחת יכולה להיגרם כתוצאה מכך שהסוללות התרוקנו או שאינן פועלות כמו שצריך בשל בעיה במגעים או בשל כל סיבה אחרת אפשרית. במידה והסוללות נגמרו, יהיה צורך לפתוח את תא הסוללות עם המפתח לכספת על מנת להחליפן.

פורץ כספות בבאר שבע יוכל לסייע לכם עם תקלות נוספות אפשריות, הן מנגנון נעילה משובש במנעול המותקן, בלאי, תקלה עקב חבלה או נזק למנעול, בעיות עם קידוד הסיסמא, בעיות עם המערכת האלקטרונית, ועוד.

איך מבצעים פריצת כספות ללא גרימת נזקים – כשצריך לבצע פריצת כספת בבתי עסק בבאר שבע והסביבה

מנגנוני הביטחון והנעילה בכספות הגדולות והאיכותיות הם לרוב יקרים מאוד וכן קשה ביותר לפרוץ אותם. לכן, במידה ויש צורך לפרוץ כזו, חייבים להזמין מנעולן בבאר שבע שמבצע פריצות בדרום ובסביבה, ומתמחה בתחום. שם לרוב יהיו יקרות ולכן רצוי לפרוץ אותן ללא נזק ע”י פגיעה במנעול הכספת.
בדלת מותקנים צירים אשר מחוברים לבריחים. הצירים הללו נבלמים באמצעות מנעולי הכספת אשר חבויים בתוך הדלת האחורית, ושם ישנו בריח זעיר בצד שבחלקה הפנימי של, שמהווה מעצור לצירי הדלת הפנימיים. פורץ כספות בבאר שבע מקצועי ובעל ניסיון וידע של שנים רבות בפריצה, ידע איפה ממוקמים הבריחים הפנימיים של המנעולים המתוחכמים הללו, ויקדח חור קטן במקום הכי קרוב לבריחים בכדי להגיע אליו ולשבור אותו באמצעות כלי עזר על מנת לשחרר את הנעילה. עבודה זו תאפשר תנועה של הציר האחורי וכך תיפרץ ללא נזק כלל או עם נזק מינימאלי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top