מנעולים חכמים עם טביעת אצבע

בעולם שבו הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם וכל המוצרים שהכרנו הפכו לחכמים, הפלאפון שלנו חכם, הטלוויזיה חכמה, הרכב שלנו חכם מאי פעם והמנעול נשאר אותו המנעול כמו לפני מאות שנים – חתיכת מתכת משוננת שמכניסים אותה למנעול ומסובבים אותה באופן ידני. ובכן, גם לתחום המנעולים הגיע הבשורה, ישנם מנעולים חכמים הנפתחים באמצעות טביעת אצבע ומסתובבים בעזרת מנוע באופן אוטומטי לחלוטין. במאמר זה נסביר על המנעולים החכמים והחדשים, על יתרונותיהם, חסרונותיהם ומחירם. מאת : ויטלי המנעולן

מזה מנעול חכם וכיצד הוא פועל?

מנעול  חכם הינו מנעול המשלב בתוכו טכנולוגיה מתקדמת לנעילה ופתיחת הדלת ללא מפתח תוך זיהוי האדם שרוצה לבצע את הפעולה ובדיקה האם מורשה לכך בעזרת קודן, שבב אלקטרוני, טביעת אצבע, שלט או אפליקציה. הטכנולוגיה מאחורי הנעילה ופתיחה המנעול די פשוטה, מנוע חשמלי שמסובב את ציר המנעול בדומה לסיבוב המפתח שאנו מבצעים בעצמנו אופן ידני.

היתרונות המנעולים החכמים

  • בקרת כניסה ויציאה – לחלק מהמנעולים קיימת הטכנולוגיה שעוזרת לפקח על הנכנסים והיוצאים מהבית. לדוגמא: אם אנו יודעים שהמנקה אמורה להגיע בכל יום ראשון בין 8 ל-9 בבוקר, ניתן להגדיר שהמנקה תהיה רשאית לפתוח את המנעול בשעות אלו בלבד.
  • נוחות – היתרון המשמעותי ביותר של המנעולים החכמים לעומת המנעולים המוכרים לנו הוא הנוחות, אין צורך בהוצאת המפתח מהתיק או כל פעולה אחרת לפתיחת הדלת.
  • נעילה אוטומטית ושליטה מרחוק

חסרונות המנעולים החכמים

  • מחיר – המנעולים החכמים יקרים פי כמה מהמנעולים המוכרים לנו.
  • בטריות – מנעולים חכמים עובדים על בטריות הדורשות החלפה מידי פעם.

כמה עולה מנעול חכם עם טביעת אצבע?

מחירי המנעולים החכמים עם טביעת אצבע משתנים ממותג למותג בהתאם לאיכות המוצר, האפשרויות שהוא מציע ורמת האבטחה שלו. מנעול חכם עם טביעת אצבע יכול לנוע בין 700 ש"ח ועד 2,500-3,000 ש"ח ללא התקנה. מחיר התקנה של מנעול חכם היא כ-500 ש"ח. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד פרטים לגבי מה זמין אצלנו במלאי ,דגמים ,פונקציות ומחירים אתםמוזמנים להתקשר אלינו .

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top