שחזור מפתחות לרכבים – איך, כמה, מתי?

חיתוך מפתחות לרכב

מפתחות לרכבים – כולנו מכירים את התקלה שעלולה לקרות איתם. יצאתם מהבית, עם המון דברים בידיים, ברקע ילד בוכה, או שאתם שקועים בשיחת טלפון חשובה. באים לפתוח את הרכב ו... איפה המפתח? שחזור מפתחות לרכבים, בין אם איבדתם את המפתח ובין אם חלילה גנבו לכם אותו, עלולה להיות משימה מייגעת ולעיתים אפילו די מתסכלת. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – ויטלי המנעולן יעניק לכם שירותי פריצת מנעולים ושחזור מפתחות לרכב במחירים נוחים והוגנים, תוך עשיית העבודה הנדרשת על הצד הטוב ביותר.

מפתח הרכב נעלם? זה הדבר הראשון שעליכם לעשות

ויטלי המנעולן מבצע שחזור מפתחות לרכב, לבעלי רכב שנותרו בלי המפתחות שלו, מסיבות שונות ומגוונות. כאשר דבר כזה קורה, יש צורך למחוק את המפתחות הישנים ממחשב הרכב, להתאים מפתח חדש עבור בעל הרכב, וגם לקודד אותו למחשב הרכב. ויטלי המנעולן יוודא שבמידה ואדם כלשהו ימצא את המפתחות הישנים, הוא לא יוכל להניע את הרכב, בהתאם לדרישות חברת הביטוח כמובן.

חשוב לזכור

שירות שחזור מפתחות לרכב נחוץ במיוחד כאשר אין מפתח נוסף לרכב בבית, לא ניתן להניע אותו, ובפרט אי אפשר לפתוח את דלתות הרכב. אם נקלעתם למצב כזה – ראשית, חפשו באזור את המפתח באבוד, או נסו להיזכר היכן הנחתם את המפתח בפעם האחרונה. זו אמנם עלולה להישמע הצעה מעט בנאלית – אך היא חשובה, על מנת לחסוך עבורכם זמן וכסף יקרים. אם לא מצאתם, בדקו אם לאחד מבני המשפחה שלכם יש מפתח רזרבה המתאים לרכב. זכרו כי ברגע שהמנעולן מבצע שירותי שחזור מפתח לרכב – כל מפתח שלא נמצא במקום נמחק. שנית, בדקו שהמפתחות לא נמצאים בתוך הרכב עצמו, זוהי יכולה להיות סיבה אפשרית לכך שהרכב ננעל. בשלב זבה צרו קשר עם מנעולן רכב אמין ומקצועי, שיסייע לכם לשחזר את מפתח הרכב שלכם.

חשבתם שלא תזקקו לפרטי הרכב לאחר שקניתם אותו? חשבו שנית

שימו לב כי בעת קבלת שירות שחזור מפתחות לרכב, תידרשו לספק פרטים אודות האוטו שלכם, לכן דאגו שמידע כזה יהיה זמין מבעוד מועד לכל תקלה שלא תקרה. יהיה עליכם לספק את מספר זיהוי הרכב, את שם יצרן הרכב וכן את שנת הייצור שלו. פרטים מסוג זה ניתן למצוא בכרטיס הביטוח או במסמך רישום הרכב. כמו כן, אם המסמכים הללו נמצאים בתוך הרכב הנעול שלכם, תצטרכו להיעזר באיש מקצוע על מנת לפרוץ את דלת הרכב שלכם.

סוגי מפתחות לרכב

בעת הזמנת השירות, בוודאי תצטרכו לבדוק איזה סוג מפתח לרכב יש ברשותכם, על מנת לוודא שתהליך השחזור יהיה יעיל ומקצועי. ישנו מפתח אימובילייזר ללא שלט – זהו המפתח המסורתי והישן, יחסית קל לשחזור ונח לשימוש, אם כי הם לא מאובטחים ברמה גבוהה כל כך כמו המפתחים החדשים יותר בשוק. מפתח שלט לרכב נפוץ ברכבים חדשים יותר, הוא מאובטח יותר, אך קשה יותר לשחזר אותו. כמו כן, לעיתים המפתח לרכב והשלט לרכב מגיעים בנפרד – מה שבדרך כלל מקל על השכפול והשחזור של אלו. סוג נוסף של מפתחות לרכב הוא מפתח חכם, המאפשר הנעה של הרכב בלחיצת כפתור ללא סיבוב המפתח בסוויטש, נציין כי שחזור מפתח כזה אינו זול כמו בשאר המפתחות המוזכרים לעיל. כאמור, כל סוג של מפתח שיש ברשותכם ניתן לשחזור, אך ההבדל הוא בקלות התהליך ובמחירו.

למי כדאי לכם להתקשר במצב מסתכל שכזה?

ויטלי המנעולן היא חברת שירותי פריצת מנעולים אמינה, איכותית ובעלת אנשי מקצוע עם יחסי אנוש מצוינים. השירותים מסופקים באזור באר שבע והסביבה, וזמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ויטלי המנעולן מתחייבים לספק לכם את המחיר הטוב ביותר, תוך מתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל, עם ניסיון עשיר של מעל 10 שנים.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top