מנעולן במצפה רמון

זה לא נעים לחזור הביתה ולא להצליח להיכנס מכיוון שהמפתח נתקע במנעול, ואז להצטרך לחפש מספר טלפון של מנעולן מומלץ. החדשות הטובות הן שניתן לפעול בשני מישורים כדי למנוע מצב זה: הראשון הוא תחזוקה טובה של המנעול, הצילינדר והדלת, והשני הוא להתארגן מראש על מספר טלפון של מנעולן לעת צרה שיגיע בהקדם. קראו עוד במדריך מבית ויטלי מנעולן, מנעולן במצפה רמון.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן?

  • הכינו מסמכי זיהוי

מטבע הדברים, כשהמנעולן יגיע הוא ירצה לדעת שהבית אליו הוא פורץ הוא אכן הבית שלכם ויצטרך שתציגו לו הוכחה כלשהי לכך. הוכחה זו יכולה להיות הכתובת שלכם בתעודת הזהות, חוזה שכירות על הדירה או כל מסמך שיש עליו את השם שלכם והכתובת שלכם. במידה ואין בנמצא מסמך כזה, בקשו משכנים שיעידו שאתם גרים בדירה זו.

  • בחירת המנעולן מראש

כאמור, מומלץ שתמיד יהיה לכם מספר טלפון של מנעולן מנוסה ואמין. אמינות ויושר חשובים מאוד בהיבט זה, שכן מדובר בסופו של דבר בבעל מקצוע שמטפל בגישה לבית שלכם. דעו כי אין כזה דבר "מנעולן באישור המשטרה", אבל אתם כן יכולים לבקש תעודת יושר שמעידה שאין בעברו פעילות פלילית.

  • וודאו שהצילינדר מגיע באריזה סגורה ואטומה

במידה והמנעולן אומר שיש להחליף צילינדר, ובמקרים רבים זה אכן יהיה המצב, יש לוודא שהצילינדר מגיע באריזה סגורה ואטומה. לכך יש קודם כל סיבה בטיחותית, והיא שלא יהיה חשש שמפתחות לדלת שלכם מסתובבים בעולם ואתם לא יודעים עליהם. בנוסף, אתם משלמים על צילינדר חדש ואין סיבה שלא תקבלו כזה.

  • צרפו עבודות

אם כבר המנעולן מגיע אליכם הביתה, בקשו ממנו שיטפל בכל העבודות שכנראה תצטרכו ממנו בזמן הקרוב. דלת חדר השינה שלכם חורקת? אתם זקוקים לשכפול מפתח? כדאי שכבר המנעולן יבצע את העבודות בביקור אחד.

כך תחסכו את הביקור הבא

פעולות שמשלבים בשגרה עשויות לשמור על הדלת, המנעול והצילינדר לאורך זמן וכך לחסוך להבא ביקור של המנעולן. כך למשל ניקוי המפתחות שלכם לעיתים קרובות ישמור על המנעול נקי ופועל כיאות לאורך זמן. כמו כן מומלץ לבדוק את צירי הדלת לעיתים קרובות, שכן צירים לא מכוונים עלולים לגרום לדלת שלא נסגרת כמו שצריך וצוברת בלאי. גם לצילינדר יש להתייחס, ומומלץ לשמן אותו באופן קבוע באמצעות ריסוס תרסיס שמן על הצילינדר והמנעול. בכל פעם שאתם מרגישים שקצת קשה לסובב את המפתח במנעול – זה הזמן לשמן.

ויטלי מנעולן – מנעולן במצפה רמון

זקוקים לשירותו של מנעולן במצפה רמון? ויטלי מנעולן מספק שירותי מנעולן כולל החלפת מנעולים, דלתות וצילינדרים, פריצה לדלתות, פריצה לרכבים וכן פריצה לכספות. לויטלי ניסיון של מעל ל-10 שנים בתחום ושורה של לקוחות מרוצים וממליצים. אם נתקעתם מחוץ לבית, התקשרו וויטלי יגיע תוך 25 דקות לטפל לכם בדלת ולשחרר אתכם לשגרת יומכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top