תריסי גלילה לחנויות ועסקים

המציאות הביטחונית בישראל מחייבת הגנה מקסימלית לבית העסק שלך. קיימות לא מעט דרכים להגן על החנות והעסק שלך ולמנוע גניבה או נזק בסחורה היקרה שלך, ניתן להגן על העסק שלך באמצעות מערכות אזעקה ומצלמות, חברת אבטחות וכו', אך הפתרון הטוב ביותר שיכול להגן על העסק שלך מפני פריצות ונזקים הוא נעילה איכותית לבית העסק שלך. התקנת תריסי גלילה לחנויות ועסקים תשפר את אבטחת העסק שלך בכמה רמות. במאמר זה נבין את יתרונותיו של תריס הגלילה לחנויות ועסקים, נסביר על סוגיו השונים וכמובן נציג את מחירו המשוער.

הסוגים השונים של תריסי הגלילה

ניתן להזמין תריסי גלילה לחנויות ועסקים בכמה סוגים. ראשית, נצטרך לבחור בין תריס גלילה חשמלי לבין תריס גלילה ידני. תריס גלילה חשמלי בעל יתרון בעיקר בנוחות, פתיחתו וסגירתו מתבצעות באמצעות מתג או שלט בלבד מבלי טיפת מאמץ. בנוסף, קיימים סוגים שונים של תריסי גלילה וכל סוג בעל מטרה שונה ומאפיינים שונים, כגון: תריס פנים או חוץ, רמת המיגון הנדרשת וכו'. מומלץ להתייעץ עם ויטלי המנעולן בנושא זה ולקבל את המלצתו לגבי סוג התריס המתאים ביותר לבית העסק שלכם.

יתרונותיהם של תריסי גלילה לחנויות ועסקים

היתרון העיקרי של תריסי הגלילה הוא המיגון האפקטיבי שהוא מספק לבית העסק, בעזרת תריס הגלילה תהנה החנות או בית העסק בהגנה האולטימטיבית על הסחורה והציוד היקר שמכילה. יתרון נוסף שמספק תריס הגלילה הוא האסתטיות, תריס הגלילה בעל עיצוב נעים לעין לעומת פתרונות מיגון אחרים, כגון סורגים.

עלות תריס גלילה לחנות ולעסק

עלות תריס הגלילה משתנה בהתאם לסוגו, עיצובו ואיכותו ונעה בין 6,000 ש"ח ובין 20,000 ש"ח.

ולסיכום, תריס גלילה חשמלי או ידני הינו הפתרון הטוב יותר למיגון בית העסק או החנות שלך ובעל יתרונות רבים באסתטיות, בידוד רעשים, בידוד חום וקור ועוד. מחירו של תריס הגלילה הינו סביר למדי ועשוי להתאים בעלותו לכל בית עסק, אך משתנה בהתאם לאיכות ומאפייני התריס הנדרשים.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top