דלתות זכוכית – התקנה תיקון וכיוון

כבר מזמין שדלת היא לא סתם פלטה המשמשת לכניסה ויציאה מהבית או מהמשרד, במציאות של היום דלתות הן חלק בלתי נפרד מעיצוב המבנה. בעקבות כך, נעשית דלת הזכוכית פופולרית יותר ויותר בזכות המראה המרהיב והמיוחד שלה. במאמר זה נדבר על דלתות זכוכית, היכן מתקינים אותן? מהו הליך ההתקנה של דלת זכוכית? כמה עולה דלת זכוכית והאם ניתנת אחריות על דלת זכוכית?

היכן מומלץ להתקין דלת זכוכית?

ראשית, חשוב להבין שדלת פנים יכולה לשמש רק כדלת פנים ולא כדלת חיצונית ראשית של מבנה וזאת בשל קלות הפריצה שלה. כדלת פנים, דלת זכוכית יכולה לשמש כל מקום במבנה. המקומות השכיחים ביותר בהם אפשר למצוא דלתות זכוכית הם משרדים, חדרי מקלחת, חדרי ארונות ועוד.

מהו הליך ההתקנה של דלת זכוכית?

לאחר והגעתם להחלטה שהדלת שאתם רוצים למבנה היא דלת זכוכית. כל מה שנשאר הוא להתקשר לויטלי המנעולן ולהסביר לו על גודל הדלת שאתם רוצים, סוג הזכוכית שאתם רוצים וסגנון העיצוב, אם עוד לא החלטתם על עיצוב הדלת תוכלו להיוועץ עם לויטלי המנעולן ולבקש לראות דוגמאות מעבודות קודמות שלו. לאחר שסיכמתם עם ויטלי המנעולן את כל הפרטים, יגיע ויטלי לביתכם לבצע מדידות מדויקות לייצור הדלת. לאחר מכן, יפנה לייצור הדלת, שלב זה לוקח ברוב המקרים עד 14 ימי עבודה. וזהו, ויטלי יגיע לביתכם יחד עם הדלת שבחרתם ויבצע התקנה מקצועית וזעירה.

כמה עולה דלת זכוכית והאם יש אחריות?

אזור המחירים לדלת זכוכית הינו בין 1,000 ל- 5,000 ש"ח. מחיר הדלת נקבע בהתאם למאפייניה, למשל: גודל הדלת, סוג הזכוכית, שקיפות הזכוכית, עובי הזכוכית וכו'.

נושא האחריות על דלת זכוכית מתחלק לשני חלקים:

  1. הזכוכית – על משטח הזכוכית לא ניתנת אחריות כלל מפני שזכוכית יכולה להישבר מטעויות שונות ואין לנו שום יכולת לקחת זו אחריות.
  2. מסגרת הדלת – כל מה שנמצא סביב הדלת וקשור לתקינותה, למשל: ציר הדלת, מסילה, מסגרת וכו', נמצא באחריות.
ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top