פורץ דלתות ומנעולים בבאר שבע

זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו, מגיעים הביתה רצוצים מיום עבודה מפרך, מסידורים עם הילדים או מבילוי בשעות הלילה, מפשפשים בתיק ולא נתקלים ברשרוש המפתחות המוכר. הופכים את התיק, בודקים בכיסים אך המפתחות אינם.

ייתכן ושכחנו אותם היכן שהוא, או במקרה הגורע יותר, איבדנו את המפתחות לבית.

מה עושים במצב מתסכל שכזה? מנסים לאתר מנעולן בבאר שבע שיגיע במהרה לחלץ אתכם מהסיטואציה הלא נעימה.

לא משנה באיזו דלת מדובר, וכן מהו סוג המנעול שמותקן בה, אם הדלת היא כבדה והמנעול הוא של רב בריח, או דלת הכניסה שלכם לבית היא דלת עץ פשוטה יותר עם מנעול פחות מתוחכם, לא כדאי שתשקלו אפילו לנסות ולפתוח את דלת הבית בכוח, בעצמכם, פן ייגרם לכם חלילה נזק גופני.

באותה נשימה נבהיר כי בשום פנים ואופן אל תנסו לפרוץ את המנעול המנעול לבד, כי יכול להיגרם נזק משמעותי למנעול או לדלת. חבל שתצטרכו לשאת בתוצאות הכספיות של נזקים כאלה. השאירו את המשימה למקצוענים המוסמכים לבצע פריצת דלתות, שיגיעו אליכם ויפתרו את הבעיה.

שתי שיטות נפוצות לפריצת דלתות בבאר שבע

השיטה הראשונה שנשתף אתכם בה היא שיטת פריצה באמצעות הפיקלים.

בכדי להרים ולהזיז את הפינים במנעול חזרה למקום שלהם אפשר להיעזר בכלים המכונים. פיקלים. על מנת להרים ולדחוף למקומן את הפינים ניתן להשתמש בכלי שנקרא פיקלים, הפיקלים הם כלים ייעודיים המשמשים לביצוע פריצה וסביר להניח שרובכם נתקלתם בהם בסרטי האקשן המוכרים, בסצנות בהן מישהו מנסה להכניס מעין חוטי ברזל לחור המנעול, משחק עם זה קצת ומצליח לפתוח את הנעילה. במציאות, הפיקלים יוכלו לעזור לנו לפרוץ דלתות שיש בהן מנעולים פשוטים מאוד. כל מנעול מתקדם יותר לא ייפתח גם אם נשחק עם הפיקלים בתוך המנעול שעות על גבי שעות. במרבית דלתות הכניסה לבתים ולדירות, מותקנים מנעולים חזקים של רב בריח, אשר להם צילינדר מתוחכם יותר שלא פשוט כלל לפרוץ אותו, בטח לא על ידי רצועות הברזלים הללו.

פורץ דלתות בבאר שבע – השיטה השנייה

השיטה השנייה שנספר לכם עליה היא פריצת דלת נעולה על ידי קידוח של הצילינדר.
למעשה זו השיטה הפופולארית והנפוצה ביותר לפריצת דלתות . בשיטת פריצה זו קודחים חור בתוף של יחידת הצילינדר ועל ידי הפעלת כוח מהקדיחה, שוחקים את הפינים עד שמגיעים לחלק הגלגל שבתוך הצילינדר , וכך נפתח המנעול. אך ורק מנעולן מקצועי ומסומך בפריצת דלתות יוכל לבצע פריצה בשיטת הקדיחה. מי שאינו מיומן בטכניקה הזו עלול לגרום נזק חמור לצילינדר, למנעול ולדלת עצמה.

פריצת דלת שנטרקה וננעלה

למעשה דלת שנטרקה ונסגרה איננה באמת נעולה, אם הדלת נטרקה ונסגרה, זה בגלל שלשונית מנגנון המנעול זזה, והידית שבמחוץ לדלת אינה ניתנת להזזה ולכן לא מאפשרת פתיחה הידית אלא רק עם מפתח. מנעולים פותחים נעילה כזו בעקבות טריקה באמצעות פלסטיק מיוחד שמוחדר בין הלשונית למגרעת שלה תוך יצירת חיכוך, על מנת שתזוז והדלת תיפתח. רבים מכם ודאי מכירים את שיטת כרטיס האשראי, ואתם יכולים לנסות לבדכם ולהרוס בדרך את כרטיס האשראי ועדיין להישאר מחוץ לדלת.

ותרו על המאמץ והזמינו מנעולן בבאר שבע שיפתח עבורכם את הדלת במהרה וללא כל נזק. מה גם שלא תמיד שיטה זו עובדת, לדוגמא כאשר הלשונית חלודה או תפוסה בחוזקה ואז אין ברירה אלא לקדוח בצילינדר כדי לשחרר את הנעילה, ולאחר מכן להתקין בדלת צילינדר חדש. במקרה כזה עדיף שיהיה לצדכם מנעולן מוסמך בבאר שבע  בפריצת דלתות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top