פורץ רכבים בבאר שבע

ננעלתם מחוץ לרכב ? איבדתם את המפתח לרכב ? פורץ רכבים בבאר שבע יכול לעזור לכם עכשיו !! ייתכן ויפתיע אתכם לדעת שבכל יום קורים מקרים רבים בהם אנשים נתקעים מחוץ לרכב וקוראים למנעולן שהינו פורץ רכבים בבאר שבע שיגיע לפרוץ את רכבם. למה זה קורה? יש סיבות רבות שיכולות להוביל אתכם למצב שכזה.

איבדתם את המפתח לרכב ?

אנשים מאבדים את צרורי המפתחות שלהם, מאבדים את שלט האזעקה של הרכב, שוכחים את קוד האזעקה של רכבם, שוברים את המפתח בתוך המנעול, שוכחים את המפתחות בתוך האוטו, לפעמים המנעול מתקלקל, כתוצאה מנזק שנגרם בעקבות תאונה חלילה, מבלאי, או מכל סיבה רנדומלית אחרת. כמה שזה עשוי להישמע מצחיק, לא חסרות סיבות לכך שבלי כוונה תמצאו גם אתם את עצמכם עומדים מול הרכב שלכם חסרי אונים, מבלי יכולת לפתוח אותו, להניע ולנסוע.

פירטנו לכם כאן רק כמה דוגמאות לסיטואציות בהן תצטרכו שיגיע אליכם מנעולן באר שבע המוסמך לבצע פריצת רכבים.

בניגוד לתקלות שונות שייתכן ותוכלו להתמודד איתן בעצמכם, כאשר אתם ניצבים מול רכב נעול, אל תתפתו לנסות ולפרוץ אותו בעצמכם. אם אינכם מוסמכים לבצע פריצה של דלת הרכב, תוכלו לגרום לנזק רב במהלך הניסיונות לעשות זאת. עדיף להשאיר את העבודה לידיהם של בעלי המקצוע המתמחים בה, ולקרוא למנעולן מקצועי ומוסמך בריצת רכבים על מנת שיעזור לכם.

פריצת רכבים על ידי מנעולן מקצועי בבאר שבע והדרום

במקרה ואתם נמצאים באזור דרום הארץ, ומוצאים את עצמכם עומדים מחוץ לרכב נעול, תזדקקו לשירותיו של מנעולן מקצועי אשר מוסמך לפריצת רכבים בדרום.

פריצת רכב צריכה להתבצע אך ורק על ידי מנעולן בבאר שבע מיומן בפריצות, אחרת יכול להיגרם נזק חמור לרכב, ותצטרכו לשאת בהוצאות נוספות ומיותרות עבור תיקונם.

שיטות לפריצת רכבים בבאר שבע

קיימות כמה שיטות לפרוץ רכב והמנעולן אשר פורץ רכבים בבאר שבע יחליט איזה מן השיטות היא המתאימה ביותר לכל מקרה, זאת בהתאם לסוג הרכב שצריך לפרוץ. יש לזכור כי כל שנה יוצאים לשוק רכבים עם מערכות נעילה ומנגנוני נעילה מתקדמים ומתוחכמים יותר ויותר, סביר מאוד מי שאינו בקיא בתחום, כלל לא יצליח לבצע פריצה של רכב עם מנגנוני נעילה חדישים. מנעולן מקצועי בלבד, אשר מקפיד להתעדכן בכל המתחדש בתחום המנעולים והרכבים, ובקיא בחומר, ידע איך לסדר תקלות ובעיות במנעולי רכב חדשים ואיך לפרוץ רכבים עם מנגנוני נעילה מתקדמים יותר.

נעולים מחוץ לרכב בבאר שבע והסביבה ?

קחו בחשבון שבטרם המנעולן יבצע את הפריצה, הוא ידרוש מכם להציג תעודה מזהה וכן רישיון רכב על מנת לוודא את זהותכם ולבדוק שכן הרכב הוא בבעלותכם. פורץ רכבים בבאר שבע מקצועי לא יבצע פריצת רכב ללא ווידוא זהותכם ובדיקה כי אתם אכן בעלי הרכב.

איך פורצים רכב? מהן השיטות לפריצת רכבים

קיימות שתי שיטות נפוצות לפריצת רכבים והן שיטת 'הכרית והסרגל', ושיטת ה'דגדוג המנעול'.
שיטת הכרית והסרגל היא שיטה בה המנעולן ינסה ליצור מרווח בין דלת הרכב למשקוף שלה ולהחדיר ברווח שייווצר כלי אשר בעזרתו יוכל להגיע אל הידית שפותחת את הדלת או ללחצן שינטרל את הנעילה. עם הכל הזה גם ניתן לתפוס את המפתח, לדוגמא כאשר מדובר במקרה בו המפתח נשכח בתוך הרכב. הכלי בו נעזר פורץ הרכבים הנו כלי ייעודי שהשימוש בו לא גורם לנזק לרכב, בזמן הפריצה. ייתכן שינוי מסוים באיזון הוואקום ברכב אך תופעה זו אינה נפוצה.
השיטה השנייה מכונה שיטת הדגדוג. בשיטה זו מנעולנים משתמשים בעיקר כאשר יש לבצע פריצה על רכב מייצור גרמני. הטכניקה של שיטה זו היא להחדיר מכשיר ייעודי למנעול הדלת, ובעצם לדמות באמצעותו פתיחה של המנעול עם מפתח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top