תקלות מנעולים נפוצות

תקלות נפוצות במנעולים

יצאתם מהבית, ושכחתם לקחת איתכם מפתח? לא מוצאים את המפתח בתיק? שוב הילד שיחק לכם עם המפתח והוא "הלך לאיבוד"? לרבים מאיתנו קרה לא פעם שנתקענו בלי מפתח מחוץ לבית, או שאחד מבני הבית נתקע בחדר כלשהו בבית כשהמנעול התקלקל. בכתבה הבאה נפרט עבורכם את תקלות המנעולים הנפוצות ונציע לכם שירותי פריצת מנעולים איכותיים, מצוינים, ובמחירים משתלמים.

לכולנו זה קורה, אבל מה עושים עם הבעיה הזו?

התקלה הנפוצה ביותר בעולם המנעולים היא תקלה במנגנון הנעילה. לעיתים מדובר במנגנון קשה שמגיב לאט לסיבוב המפתח, או לא מסתובב כלל, ולעיתים המנגנון אף תקוע לחלוטין כך שלא ניתן לסובב את המפתח בתוכו. ראשית, על מנת למנוע תקלה מסוג כזה, אנו ממליצים לכם לשמן את מנגנון הדלת אחת למספר חודשים, בעזרת שמן המיועד לכך. במידה והשימון לא עוזר, או הבעיה חוזרת – אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותים של מנעולן מקצועי, מוסמך ואמין שיסייע לכם בטיפול תקלה זו ויוודא שהיא לא תחזור על עצמה שנית. נמליץ לכם לוודא את איכותם של מנגנוני המנעולים, לא רק בבית, אלא גם במשרד, ובמקומות עבודה נוספים על מנת לוודא את האבטחה במקומות אלו ולשמור על בטיחותכם.

בטיחות לפני הכל

עברתם לבית חדש? עשיתם שיפוץ בבית? איזה כיף, מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת כמו שאומרים. על מנת לדאוג שהשלווה והנחת בבית החדש יישארו לאורך זמן, אנו ממליצים לכם להתקין מנעולים בכלל דלתות הבית, כדי לשמור על פרטיות בתוך כותלי הבית ובמיוחד כדי לשמור על בטיחותכם ועל אבטחת הבית. ויטלי מנעולים יספק עבורכם שירותי התקנת מנעולים לדלתות הבית או מקום העבודה, בצורה מקצועית ויעילה, כזו שתשמור על בטיחותכם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן.

צעד אחר צעד

לרבים מאיתנו קורה שנתקענו ללא מפתח מחוץ לדלת הכניסה של הבית, או שרצינו להיכנס למחסן הישן של הבית כדי להוציא רהיט שנזכרנו בו לפתע פתאום – אך המפתח לא נמצא בשום מקום. ראשית, נמליץ לכם לחפש את המפתח בכל המקומות האפשריים, לברר עם בני משפחתכם – שכן אולי המפתח אצלם, ולחפש שוב, על מנת לחסוך לכם זמן וכסף יקרים. אם אכן המפתח המיוחל לא נמצא – תוכלו להזמין את השירותים של ויטלי מנעולים, שיפרוץ עבורכם את הדלת המבוקשת וגם ידאג להתקין עבורכם מנעול חדש ואיכותי, שיעשה עבודה טובה לאורך זמן.

החלפת צילינדר – לא מפחיד כמו שזה נשמע

צריכים להחליף צילינדר לדלת? לרבים מאיתנו זו נשמעת משימה מסובכת, על גבול הבלתי אפשרית, אבל האמת היא, שתוכלו לעשות זאת לגמרי לבד. צעד ראשון הוא להפריד בין בעיה במנגנון הדלת לבעיה במנגנון הצילינדר – אם ניתן לסובב את המפתח במנעול, דעו כי הבעיה היא אכן בצילינדר. ראשית, שחררו את הברגים שמקבעים את לוח המגן של המנעול לדלת עצמה. עשו זאת באמצעות מברג ולאחר מכן עם הידיים, כדי לשלוף אותם החוצה. שנית, הוציאו את ידית הדלת על ידי שחרור הבורג הנמצא בדופן הפנימית שלה, לצורך כך השתמשו במפתח אלן. הצעד הבא הוא לפנות עם הפנים שלכם לדופן הדלת, ולשחרר את הבורג האמצעי, ואז את שני האומים המחזיקים את לוחית המתכת. שימו לב שאינכם מאבדים חלקים קטנים שעלולים ליפול בשלב זה, ושחררו את הצילינדר עצמו. כעת אתם יכולים להתקין בעצמכם צילינדר חדש, או להזמין בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

המנעולן שאתם חייבים להכיר – לכל מקרה שלא יקרה

ויטלי המנעולן יספק עבורכם שירותי פריצת מנעולים אמין ואיכותי, והינו איש מקצוע בעל יחסי אנוש מצוינים. השירותים כוללים תיקון מנעולים, התקנת מנעול בדלת, פריצת מנעול בדלת, ועוד מגוון של תיקונים. שירותים אלו מסופקים באזור באר שבע וערים נוספות כמו קריית מלאכי, נתיבות, ועוד. השירותים המסופקים זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ויטלי המנעולן מתחייב לספק עבורכם את המחיר הטוב ביותר, תוך מתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל, עם ניסיון עשיר של יותר מ- 10 שנים.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top