החלפת צילינדר בבאר שבע

ויטלי המנעולן מבצע החלפת צילינדר בבאר שבע מכל סוג ובכל סוגי הדלתות באזור הדרום והסביבה. לויטלי המנעולן שנות ניסיון רבות בתחום המנעולים והוא מיומן מאוד בביצוע כל עבודות התחום.

החלפת צילינדר בבאר שבע
החלפת צילינדר בבאר שבע

ברמת העיקרון, כאשר רוצים להחליף צילינדר בדלת, אפשרי לעשות זאת לבד אם יש מעט ידע טכני ויד טובה. כמובן שתמיד עדיף להזמין מנעולן מנוסה מיומן ומקצועי שעובד באזור באר שבע והסביבה, שיחליף את הצילינדר ולא לנסות לבד, על מנת לחסוך זמן, כאבי ראש ונזקים שעלולים להיגרם בעקבות עבודה לקויה, או ניסיונות כושלים, אז גם המחיר שתצטרכו לשלם למנעולן בבאר שבע, שיבוא לסדר את הבלגן שנוצר יהיה גבוה בהרבה מהמחיר שהייתם משלמים עבור התקנת הצילינדר.

כאשר אתם זקוקים להחלפת צילינדר בבאר שבע, בדקו עם המנעולן אותו אתם מתכוונים להזמין, איזה צילינדר הוא מתכנן להתקין בדלתכם. סוג הצילינדר חשוב ביותר משום שלא תרצו למצוא את עצמכם חייבים להחליף צילינדר בשנית תוך זמן קצר.

סוגי צילינדרים שתוכלו למצוא בכל חנות מנעולים בבאר שבע

ישנם כמה סוגי צילינדרים בשוק. סביר מאוד שחנויות מנעולים ורשתות קמעוניות בדרום הארץ יחזיקו ברובם.

יש את הצילינדר משונן שבדרך כלל מתקינים בדלתות העשויות עץ, פח או אלומיניום. צילינדר משונן זה הוא מהסוג הפשוט והזול ביותר.

כמו כן ישנו הצילינדר הרב בריחי. צילינדר זה מיועד לכל דלת פלדלת ורב בריח. צילינדר זה פועל על ידי גלגל שיניים שמפעיל את בריחי מנגנון הנעילה וכך הדלת ננעלת. צילינדר זה הוא איכותי יותר ומחירו גבוה יותר, אך שווה להשקיע בו.

החלפת צילינדר לדלת פלדלת בבאר שבע

בצילינדרים אשר מיועדים להתקנה בדלתות רב בריח,  המיועדים לדלת רב בריח, יש כרטיס בקרת שכפול. תפקידו של כרטיס בקרת השכפול הוא לוודא שרק בעלי המפתח החוקי יוכל לשכפל מפתח אם צריך, וכך נמנעת האפשרות שאנשים זרים ישכפלו את המפתח לדלת הכניסה ללא היתר.

החלפת צילינדר רב בריח בבאר שבע

מנעול תלייה הוא סוג מנעול אותו לרוב מתקינים בבתי עסק, אך נפוץ גם בבתים בדרום הארץ. למנעול זה יש שני ווים אשר נסגרים עם מנעול תליה. מנעול תליה מצופה במעטפת של שכבת פלדה על מנת שיהיה עמיד וחזק יותר בפני ניסיונות פריצה.

צילינדר מסוג פרפר הוא  צילינדר עם כפתור אשר מופעל באמצעות קפיץ. לצילינדר מחובר מפתח באופן קבוע, אשר מותקן בצדו הפנימי ומאפשר נעילה ופתיחה נעילה של הדלת.

מתי צריך להחליף צילינדר בבאר שבע

מעבר בית לאזור באר שבע – אם אתם עוברים בית או דירה לאזור הדרום, הכרחי שתחליפו את הצילינדר בדלת הכניסה ובדלתות נוספות אשר דרכן יש גישה לבית. כשמדובר בבית פרטי, הקפידו להחליף גם את הצילינדר בשער הכניסה.

אובדן או גניבה של מפתחות – במקרה בו נגנב לכם התיק או הארנק והיה בו מפתח לבית, או שאיבדתם את צרור המפתחות שלכם, קראו למנעולן שיחליף את הצילינדר בדלת הכניסה לביתכם בהקדם האפשרי. כך תוכלו להיות רגועים שלמרות שהמפתח אבד או נגנב, לא יוכל להיעשות בו כל שימוש.

תקלה או בלאי – מקרים בהם אתם מנסים לפתוח את דלת הבית עם מפתח אך לא ניתן להזיז את המפתח ולסובב אותו בחור המנעול, כנראה שתצטרכו להחליף את הצילינדר המקולקל שגורם לכך. בין הצילינדר לא משומן או קיבל חלודה, ובין אם המנגנון בו התקלקל, תהיו חייבים להחליפו בצילינדר חדש.

בלאי מנעולים באיזור באר שבע

בעקבות פריצה לבית – אם אתם גרים בערי הדרום וביתכם או בית העסק שלכם נפרץ, בין אם על ידי פריצת דלת או לא, חשוב מאוד שתחליפו את הצילינדר של דלת הכניסה. זאת משום שפעמים רבות פורצים וגנבים מוצאים מפתח ספייר לבית, שאנשים משאירים במקום נסתר למקרה חירום, ולוקחים אותו על מנת לחזור ולבצע פריצה קלה ללא עקבות בעתיד. אם חלילה פרצו לביתכם, קרא למנעולן מקצועי בבאר שבע שיגיע להחליף את הצילינדר שבדלת לצילינדר חדש עם מפתח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top