התקנת אינטרקום ומערכות כניסה חכמות

בעשור האחרון הפך האינטרקום למוצר בלתי נפרד מאבזור הבית. ניתן למצוא את האינטרקום כמעט בכל בית פרטי או משותף ואף בבתי עסק עם קבלת קהל, כגון: מרפאות, משרדים וכו'. האינטרקום בעל יתרונות רבים בשלל רבדים. במאמר זה נמנה בקצרה על סוגי האינטרקום ומערכות הכניסה הקיימים, על יתרונותיהם ועלותם. מאת : ויטלי המנעולן

מה חשוב לדעת לפני קניית אינטרקום או מערכת כניסה חכמה לבית או לעסק ?

אינטרקום ומערכות כניסה חכמות חייבות כמעט בכל המקרים תשתית חשמל ותקשורת. לכן, לפני קניית אינטרקום ומערכות כניסה חכמות יש לבדוק איזה סוגי תשתית המוצר שאותו אתם רוצים לקנות אמור לקבל והאם קיימת בביתכם תשתית כזאת באזור ההתקנה על מנת לאפשר התקנה קלה ונוחה. בנוסף, יש לבדוק איזה אינטרקום הכי מתאים לכם. האם אתם צריכים אינטרקום מצלמה או אודיו בלבד? האם האינטרקום מתאים עיצובית לפתח ביתכם?

סוגי אינטרקומים

בשוק המוכר בישראל קיימים 3 סוגי אינטרקומים שכיחים:

  1. אינטרקום אודיו אנלוגי – מערכת אינטרקום זו כוללת פונקציית דיבור ושמע בלבד. סוג אינטרקום זה משמש לרוב בגני ילדים, משרדים ממשלתיים, בניינים ועוד.
  2. אינטרקום אודיו וידאו אנלוגי – בדומה למערכת האינטרקום אודיו אנלוגי גם סוג אינטרקום זה כולל בתוכו את פונקציית הדיבור והשמע אך בנוסף מאפשר לקבל תמונה ברמה גבוהה וברורה בכל שעות היום. סוג אינטרקום זה מגיע עם מגוון גדלי מסך (לרוב בין 7 ל- 10 אינץ').
  3. אינטרקום IP תומך loT – סוג אינטרקום זה הינו המתקדם ביותר בשוק הנוכחי. בנוסף לאפשרויות הדיבור, השמע והוידאו, אינטרקום זה בעל מערכת הפעלה Android ובעל מגוון אפשרויות נוספות, כגון: התממשקות למערכת בית חכם, שיחות סלולריות ועוד.

עלות אינטרקום ומערכות כניסה חכמות לבית

מחיר האינטרקום אינו קבוע ומשתנה בהתאם לסוגו, בהתאם לחברה ולאיכות שלו ובהתאם למאפייניו השונים. אינטרקום פשוט יוכל להסתכם בכמה מאות בודדות של שקלים (כ- 350-400 ש"ח), כאשר אינטרקום IP תומך loT ברוב המקרים יעלה מעל 1000 ש"ח.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top