פריצת דלת פלדלת והחלפת צילינדר בבאר שבע

מכת פריצות שהחלה בבאר שבע גרמה לתושבי העיר להרגיש לא בטוחים בבית שלהם. ולבעלי העסקים בעיר לפחד שמכת הפריצות תגיע גם אליהם. רבים מהתושבים החליטו להתקין בביתם דלת פלדלת שנחשבת לדלת הבטוחה ביותר. פריצה לדלת פלדלת נחשבת לקשה במיוחד ולכן היא מספקת הגנה לתושבי הבית.

מהי דלת פלדלת

דלת פלדת היא דלת שבתוכה קיים מנגנון נעילה של מנעול רב בריח. הדלת ננעלת בצורה אבסולוטית ונפתחת רק באמצעות המפתח היעודי שלה. מערכת דלת פלדלת מבטיחה הגנה מרבית לצרכנים.  בגלל הקושי שכרוך בפריצת דלת פלדלת במקרה של פריצה יזומה בעכבות איבוד מפתח או תקלה בחור המנעול תאלצו לקרוא למנעולן מוסמך ומקצועי שידע כיצד לבצע פריצה לדלת פלדלת והחלפת צילינדר במידת הצורך.

כך תבחרו מנעולן מקצועי

הכללים העיקריים לבחירת מנעולן מקצועי תלויים ב4 פרמטרים ניסיון, מחיר, יעילות, המלצות.

  1. ניסיון - מנעולן בעל ניסיון ידע לזהות את הבעיה, לתקן אותה במהירות ולהתאים עבורכם מנעול חדש במידת הצורך על סמך הניסיון שצבר במהלך העבודה.
  2. מחיר - מנעולן מקצועי יגבה עבור עבודתו מחיר הוגן. חשוב שתדעו כי לכל סוג עבודה או תיקון שמנעולן נדרש לעשות ישנו מחיר ממוצע שיגבו רוב המנעולנים, ישנם בעלי מקצוע שיגבו מחיר נמוך במעט מהממוצע וישנם שיגבו מחיר גבוה מעט מהממוצע. אך במקרה שמנעולן גובה מחיר גבוה בהרבה מהממוצע זוהי נורה אדומה לגבי אמינותו כבעל מקצוע.
  3. יעילות - מנעולן מקצועי יעבוד בצורה יעילה. הוא ידע לזהות את התקלה במהירות ולתקן אותה ללא עיכובים מיותרים. וכך יחסוך עבורכם זמן יקר.
  4. המלצות -  חפשו המלצות על המנעולן לפני שאתם מזמינים אותו לביתכם. תעזרו בחברים, משפחה, ומכרים תשאלו אותם האם הם נעזרו בשירותי מנעולן והיו מרוצים. בנוסף תוכלו להיעזר באתרי האינטרנט השונים, חפשו ביקורות באתרי האינטרנט וכך תוכלו למצוא בעל מקצוע מקצועי ולהיזהר מאלה שלא.

בדקנו ומצאנו

"לאחר סקר שערכנו בבאר שבע ואזור הדרום מצאנו כי ויטלי המנעולן עונה על כל הדרישות שלנו ניסיון, מחיר הוגן, יעילות, המלצות מלקוחות"

  • מנעולן בעל מעל 10 שנות ניסיון.
  • גובה על עבודתו מחיר הוגן וממוצע ביחס לשוק.
  • עובד ביעילות במהירות.
  • בעל המלצות רבות מכלל לקוחותיו.

לסיכום

מכת הפריצות בבאר שבע גרמה לתושבי באר שבע להרגיש לא בטוחים. בעלי העסקים פחדו שפורצים יפרצו אל העסקים שלהם ואילו התושבים פחדו שהפורצים יפרצו אל הבית שלהם. תחושת חוסר ההגנה הזאת גרמה לתושבי באר שבע להשתמש באמצעי הגנה. דלת הפלדלת מעניקה לצרכנים שלה תחושת הגנה מקסימלית. בזכות מערכת הנעילה שנבנתה בתוך דלת הרב בריח הפכה דלת הפלדלת לכמעט בלתי אפשרית לפריצה. אך החיסרון היחסי של דלת הפלדלת הוא שבעת פריצה יזומה במקרים של איבוד מפתח או תקלה בחור המנעול יהיה קשה מאוד לפרוץ אותה. אם תרצו לפרוץ דלת פלדלת בצורה יזומה  תצטרכו להיעזר בפורץ מנעולים (מנעולן) מוסמך ומקצועי. מנעולן מקצועי יהיה בעל ניסיון, יעבוד ביעילות, יגבה מחיר הוגן ויהיה בעל המלצות מלקוחותיו.  לאחר בדיקה שערכנו בחיפוש אחר מנעולן מקצועי באזור באר שבע מצאנו כי ויטלי המנעולן עונה על כל הדרישות הללו.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top