הרכבת מנעולי ג'ואל - מנעול כספת לדלת פלדלת בבאר שבע

מנעול ג'ואל הוא מנעול כספת שניתן להוסיף לדלת פלדלת בבאר שבע והסביבה, משמע המנגנון שלו מחקה את המנגנונים של מנעולי הכספת הלוא הם המנעולים החזקים, המתוחכמים והעמידים ביותר שכן הם מגנים על חפצי ערך יקרים מאוד, המוגנים בתוך כספות משוריינות היטב. עבור דלתות מנעול ג'ואל מותקן בחלקה העליון של הדלת, משום שהוא מנעול נוסף על המנעול הראשי ואינו מחליף אותו. המטרה היא ליצור קו נעילה נוסף לאורכה של דלת הכניסה על מנת שיהיה קשה יותר, ואף בלתי אפשרי לפרוץ אותה. משטרת ישראל וכן חברות הביטוח השונות מעודדות מאוד הרכבה של מנעול ג'ואל בבאר שבע לשם מיגון נוסף ויעיל בפני פריצות וגניבות לבתים ולבתי עסק. מנעול ג'ואל – מנעול כספת הוא מנעול חזק ואמין, והתקנתו תעניק לכם תחושת ביטחון רבה.

מנעול ג'ואל כספת רב בריח באר שבע
מנעול ג'ואל כספת רב בריח

הרכבת מנעולי ג'ואל לכספות בבאר שבע והסביבה

ישנם מספר סוגים של מנעולים עליונים מסוג מנעולי כספת ולכל אחד מהם שם משלו, כאשר המנעול העליון (מנעול כספת) הנפוץ ביותר נקרא מנעול ג'ואל, אך מכונה גם כמנעול כספות, וכמנעול עליון בכל אופן מדובר בדיוק באותו המנעול, לא משנה כיצד תקראו לו. למעשה מנעול ג'ואל הוא מנעול שמתקינים בחלק העליון של דלת הכניסה, בדרך כלל בגובה הכתפיים, כמטר ושישים מהרצפה. זו הסיבה שהמנעול מכונה 'מנעול עליון'.  סוג הנעילה במנגנון של מנעול הג'ואל, נלקח והוסב ממנגנון הנעילה המיטבי של מנעולים ייעודיים לכספות. זו גם הסיבה שמנעול ג'ואל ידוע כ'מנעול כספת'. את מנעול ג'ואל פותח ומיוצר על ידי בית היצרן המוביל כיום בתחום ייצור מנעולים עליונים איכותיים ועמידים.  החברה מייצרת סדרות של מנעולי ג'ואל בייצור מאסיבי ובהיקף גדול מאוד, וחברת מולטילוק היא היבאונית הבלעדית של מנעולי ג'ואל לארץ. מנעול ג'ואל הוא מנעול יקר יחסית בהשוואה לאפשרויות האחרות כדוגמת המנעול העליון של חברת רב בריח, אך הוא זאת משום שהוא מיובא, וכן כיוון שהוא איכותי מאוד ובשל היותו מנעול הכספת המבוקש והנמכר ביותר.

מנעול כספת ג'ואל
מנעול כספת

 3 יתרונות משמעותיים להרכבת מנעולי ג'ואל:

  1. מנעול ג'ואל הוא מנעול מסוג מנעולי כספת/מעול עליון שמטרתו למנוע פריצות. מנעול הכספת העליון מהווה הגנה נוספת על דלת הכניסה לבית. גנבים ופורצים שרוצים לפרוץ לבתים על מנת לגנוב מהם, תמיד יעדיפו בתים שהפריצה אליהם תהיה פשוטה וקלה יותר. פריצת דלת אשר מותקן בה מנעול ג'ואל תהיה קשה מאוד, בלשון המעטה, ולמעשה לא אפשרית כלל.סביר מאוד להניח שאם פורץ יגיע לביתכם וייתקל במנעול עליון מסוג ג'ואל הוא יעשה אחורה פנה ויבחר בית אחר שלא מותקן בו מנעול עליון, על מנת לנסות לפרוץ אליו. מנעול הג'ואל הוא גורם הרתעה נהדר עוד לפני שבכלל ינסו לבצע את הפריצה. ניתן להבחין בו בשל פלטת מתכת המותקנת על הדלת מצידה החיצוני והיא מוכרת לכל פורץ. ברגע שפורצים או גנבים יבחינו בפלטה הזו, הם יבינו כי בדלת מורכב מנעול ג'ואל – מנעול כספת וידעו כי פריצת אותה דלת היא חסרת סיכוי.
  2. מנעול כספת ג'ואל הוא מנוי חזק ועמיד מאוד. רוב היצרנים שמייצרים מנעולים מסוגו, מקפידים על בקרת איכות גבוהה ביותר, ומוצריהם מצוינים. למעול זה ישנם שלושה בריחים עבים וחזקים שנכנסים למגרעות מותאמות בתוך המשקוף של הדלת. למעשה כאשר המנעול סגור, הדלת מהודקת בחוזקה לעומקו של המשקוף, דבר המהווה מיגון אפקטיבי ביותר מפני גנבים ופורצים.
  3. מנעול ג'ואל עמיד מאוד בפני קדיחה – כאשר מנסים לפרוץ מנעול בדלת, שיטה נפוצה ומוכרת היא קדיחה אל הצילינדר על מנת לפתוח את הנעילה. מנעול ג'ואל שהוא מנעול המחקה מנעולי כספות, הוא מנעול שקשה מאוד לפרוץ אותו וקדיחה אל הצילינדר לשם שחרור מנגנון הנעילה לא תעבוד במקרה זה. גם אם קיים סיכוי שביצוע קדיחה תגרום למנעול להיפתח, הדבר יצריך קידוח ממשוך וחזק מאוד, ולאף גנב או פורץ אין כל כך הרבה זמן להשקיע בפתיחה של דלת.

ויטלי המנעולן מבצע התקנת מנעולי ג'ואל בבאר שבע והדרום. להצעת מחיר צרו קשר עכשיו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top