תיקון תקלות בדלת רב בריח

בבית אנחנו מרגישים בטוחים ומרשים לעצמנו להיות חשופים מתוך ידיעה שאנחנו מוגנים, בין השאר באמצעות דלת הכניסה והמנעול שמונע מזרים ואנשים לא קרואים להיכנס אלינו הביתה. לעיתים מתרחשות מספר תקלות בדלת רב בריח, ובפרט במנעול מה שצריך תיקון ובמקרים רבים החלפה של המנעול. ויטלי המנעולן מספק שירותי מנעולנות בדרום, וזמין לקריאה שלכם.

תיקון תקלות בדלת רב בריח: מתי יש להחליף את המנעול?

תקלות במנעול רב בריח תצריך החלפה של המנעול כולו וזאת משום שגוף המנגנון של המנעול סגור באופן הרמטי. המשמעות היא שגם תקלה ברכיב ספציפי של במנעול תצריך החלפה של המנעול. אלו הן התקלות העיקריות שיצריכו החלפה של המנעול:

  • מפתח תקוע ולא מסתובב: תקלה נפוצה היא שמכניסים את המפתח לחור המנעול ומנסים לסובב אך הוא פשוט לא מסתובב. לעיתים הבעיה קשורה בצילינדר ולעיתים הבעיה היא במנעול. כשהמפתח לא מסתובב לצד אחד הבעיה היא בצילינדר, וכאשר המפתח לא מסתובב כלל מבפנים ומבחוץ הבעיה היא במנעול.
  • לשונית הדלת תקועה: לשונית תקועה היא אחד הגורמים המרכזיים לקושי לפתוח את הדלת ולתקיעת דלתות. לשונית עלולה להיתקע בגלל שינויים במזג האוויר, התכווצות בקור והתנפחות בחום. לפני פנייה למנעולן מומלץ לשמן את הדלת ואם זה לא עוזר יש להחליף את המנעול.
  • ידית נפולה: ידית נפולה יכולה לנבוע מבעיה בידית או בעיה במנעול. במידה והידית יוצאת מהמקום ונשארת ביד שלכם ככל הנראה הבעיה היא בידית, אך אם היא פשוט נפולה ולא יוצאת מהמקום הבעיה היא במנעול ויש להחליף אותו.

כיצד לשמור על דלת רב בריח?

הרגלים מסוימים יכולים לסייע לכם לשמור על המנעול שלכם. כך למשל, שימון הדלת וניקיון קבוע שלה ימנעו בלאי ויאריכו את ימיה. מומלץ גם לשמור על ניקיון המפתחות ולשטוף אותם מפעם לפעם.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top