מה עושה מנעולן?

ההתקדמות בטכנולוגיה הפכה את תיאור התפקיד של מנעולן למורכב. בעבר מנעולן ידוע כאיש מלאכה שמתקין, מתחזק, מתקן או מחליף מנעולים פגומים. בנוסף, מנעולן העובד בארגון צפוי להבין גם מערכות נעילה ושומר על מערכת האבטחה של הארגון. הם צפויים להיות בעלי ידע מקיף במלאי הכלים, הידיות, המפתחות, חומרה הקשורה אחרת ולהכין דוחות תקופתיים.

אך בתקופה האחרונה האחריות של המנעולן גדלה מאוד. עם זאת, למרבה המזל שרוב האנשים אינם מקפידים על ביטחונם ורק יעריכו את תפקידו של מנעולן כאשר יש להם מצב ביטחוני חירום. אם המנעולן אינו זמין לפיתוח תוכניות בקרת אב, מנעולים ומערכת אבטחה של ארגון, פורצים או פורצים יכולים להתפשר בקלות על אבטחתם.

יתר על כן, המנעולן יכול להציע את השירותים הבאים:

מפתחת וממליצה על תוכניות מפתח ומערכת אבטחה של ארגון
ממליץ על רכישה והתקנה של מערכות נעילה, חסר מפתחות וחומרת אבטחה אחרת
מבצע מרתף מחדש, תיקון ותחזוקה של סוגים שונים של מפתחות, ידיות, מנעולים, מנעולי ארונות, מנעולי רכב, חלונות, חומרת פאניקה בארגון
ממליץ על רכישה ותחזוקה של כלים וציוד למסגר
תגובה למצב נעילת חירום, שבירות מקשים, תכנות מחדש של מפתחות, החלפת מפתחות FOB, והקצאות תכנות אבטחה קשורות אחרות.
אחראי על שינוי קודי נעילה אלקטרוניים, התקנת מנעולים וקבלת אישורים מהמשטרה או ארגון ביטחון אחר לצורך הערכת אבטחה
צור מפתחות חדשים מחסר ושנה שילוב נעילה בסוגים שונים של כספות
מוסמך לתכנן מערכות אב מרכזיות למוסדות פיננסיים, מפעלי ייצור, מתחמי דירות ומחסנים
יכול לתכנת מחדש או לשכפל מפתחות לחנויות כלבו, מחסנים, תושבים וחנויות.
מתקן ומתחזק מנעולים בטוחים כמו גם שילובי שינויים.
ניתן לגייס את המנעולן בארגון שיספק את השירותים שהוזכרו לעיל ויכול גם להיות ממוקם בצד הדרך. הוא / היא צפויים להיות בקיאים היטב בכל הקשור למנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה.

יש צורך במנעולן בכדי להבטיח את ביטחון העסק שלך

אתה זקוק לשירותיו של מנעולן בכדי להבטיח שמערכת האבטחה בארגון שלך תהיה פונקציונאלית ויעילה. אצלנו במנעולן ויטלי מנעולנים מוסמכים, מבוטחים ומנוסים הזמינים 24/7 לטיפול במקרי חירום שלכם. אנו יכולים להתקין בורגי בורג, ידיות דלתות ומערכות גישה דיגיטליות לארגונים עסקיים גדולים.

השירותים שלנו כוללים לא רק

תיקון והתקנת מנעול מגורים
המנעולן שלנו יכול להתקין, לתקן או לתחזק את מנעולי המגורים שלך. זמן אספקת השירות שלנו הוא גמיש, ואנחנו יכולים להגיע למיקומך בכל מקום שיהיה נוח. בעזרת שירותי מנעולן המגורים שלנו, חפצי הערך שלך יהיו מאובטחים ביותר.

שירותי מנעולן חירום
יש לנו מנעולנים לשעת חירום הזמינים 24/7 כדי להציל אתכם ממצבי נעילה. אם אתה נעול מחוץ לביתך או מרכבך, המנעולן שלנו יבטיח שתחזור לגלגלים בהקדם האפשרי.

אין ספק, מתן שירותי מנעולן יכול להיות משימה מפחידה, וכשאתה לא שוכר את ספק השירות הנכון, ייתכן שמערכת האבטחה שלך נפגעת. אל תאבד שינה בלילה בדאגה למנעולים שלך או אם אתה מאובטח כראוי, התקשר אלינו עוד היום לחוות שירותי מנעולן יוצאי דופן.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top