טיפים לאבטחת הבית בקיץ

ממהר לצאת לחופשות קיץ, בעלי בתים נעשים קצת שאננים באבטחת בתיהם מפני פורצים שמעולם לא נרתעים במסע שלהם לשפר את כישוריהם בגניבה. השיעור הגובר של פריצות לבית במהלך הקיץ הופך מדאיג. לאמיתו של דבר, נכון לרשום כ -2 מיליון בתים פורצים מדי שנה, ולצערי, נראה כי לקורבנות אכפת פחות.

עם זאת, המומחים של ויטלי המנעולן לא יאפשרו ללקוחות ולקוראינו להפוך לקורבנות שייכללו בסטטיסטיקה של השנה. לכן פיתחנו מאמר זה עם כל הטיפים והעובדות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת ולנקוט בפעולה יזומה בנושא אבטחת הבית שלכם.

השקיעו במערכות אבטחה ואוטומציה ביתיות

אבטחת בית משופרת יכולה לעצור פורצים על עקבותיהם וכנראה לגרום להם לחפש בתים אחרים עם אבטחה נקבובית.

שדרג את מכשירי הבקרה שלך והתקן אזעקות נשמעות באמצעות מערכות בקרה לטלוויזיות שלך, אורות, מכשירי קשר ושאר מכשירים. בעזרת אוטומציה ומערכת אבטחה ביתית משופרת, אתה יכול לקבל התראות ולענות לפעמון שלך באמצעות צ'אט וידאו בזמן שאתה חופש מאות קילומטרים משם. מעניין שפורצים עשויים לחשוב שמישהו נמצא שם בבית שלך, והם יפחדו לנסות את זה.

שמור את החלונות והדלתות שלך נעולים

לא יאומן, כ- 30% מהפריצות לבית בבאר שבע עוברות דרך דלת או חלון פתוחים. זה אומר שאנשים שוכחים לנעול את דלתותיהם או חלונותיהם בזמן שהם עוזבים את הבית! בדוק היטב כי הדלת והחלון שלך נעולים לפני היציאה לחופשת הקיץ הארוכה הצפויה.

שפע של דואר שנשפך מתיבת הדואר הוא כמעט סימן לכך שאיש אינו בבית. ערימת הדואר היא הזמנה לפורצים לתקוף!

האפשרות הטובה ביותר היא לנתק את שירות הדואר שלך אם אתה נעלם לזמן מה.

שמור על חיות המחמד שלך ומצא מושב בית

אל תיסע עם חיות המחמד שלך, במיוחד אם יש לך כלב - הם יכולים לנבוח ולהפריע לפעילות הפורץ.

אם יש לך חבר או קרוב משפחה מהימן, אתה יכול להזמין אותם להישאר במקום שלך כשאתה לא נמצא. עם זאת, אל תשכח להגיד לשכנתך שיש לך עוזרת בית.

אסור לפרסם את מסלול הטיול שלך במדיה החברתית

עם זאת, מפתה לפרסם תמונות של פעילויותיך במדיה החברתית כדי שחבריך וקרובי משפחתך יוכלו לדעת שאתה נהנה. האמת היא שאתה הופך את עצמך לפגיע יותר לפורצים.

הפסק לפרסם עדכוני סטטוס בפלטפורמות שונות במדיה החברתית בנוגע לחופשה שלך. גם תיוג חבריך בפוסטים כאלה הוא מסוכן - החברים שלהם עשויים לראות את זה וכנראה להתחקות אחרי הבית שלך. למטרות אבטחה, עדיף לפרסם את התמונות האלה כשאתה חוזר עם כותרות כמו 'תמונות זריקה', 'זיכרון חג' של פריז וכו '.

המשיכו עם הדשא שלכם

זה טוב לשכור שירות דשא שיטפל בעשב שלך אם אתה מתכנן חופשה ממושכת. מדשאה לא מסודרת מעידה על הפורץ שאיש אינו בסביבה והם יתחילו לחפש פגיעויות אבטחה בביתכם.

בנוסף, כשאתה יוצא לחופשות, אתה יכול לקחת כובע ולהחנות את הרכב שלך על הגישה, כך שנראה שאתה עדיין בבית.

גם אם אינכם מתכננים לנסוע, הטיפים לעיל יעזרו לכם לשמור על הבית ועל חפצי הערך שלכם. התקשר למנעולן ויטלי לעדכון מערכת האבטחה שלך מכיוון שזה הדבר הראשון שעליך לעשות כדי להבטיח כי אבטחת הבית שלך תקינה במהלך הקיץ.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top