הסיבות שמפתח המכונית שלך לא עובד

האם אתה מתקשה בפתיחת דלת המכונית שלך? קרא את המידע שלהלן

אם אי פעם נתקלת בבעיה בפתיחת נעילת דלת המכונית שלך או שאתה מתקשה לסובב את המפתח בהתנעה או שפתור המפתחות אינו מתחבר אוטומטית, עליך פשוט לפנות לטכנאי מנעולים מקצועי לקבלת עזרה. בין אם ברשותך מפתח או רכב כניסה ללא מפתח, כמה דברים יכולים לגרום לנעילה או שהרכב שלך לא יתחיל. לפני שתפנו אלינו לחברת ויטלי מנעולן, אנו רוצים לעודד אתכם לבדוק את המצב רק כדי לחסוך עוד יותר זמן. ברוב המקרים, מפתח המכונית שלך לא עובד על סמך הנושאים הבאים;

תוקף של סוללות מפתח ומפתח פגום

אם אינך יכול להבין את הסיבה לכך שדלת המכונית שלך לא נפתחת, אנו ממליצים לבדוק את הסוללות. אם הסוללות שבתוך המפתח גוועים או נגמר להם הכוח, יתכן שדלת המכונית שלך לא תיפתח מרחוק. רוב בעלי המכוניות לא טורחים לבדוק את סוללות ה- FOB המפתח שלהם לפני שהם פונים לטכנאי מנעולנים מקצועי בבאר שבע. אם תבדוק את מכתבי המפתח שלך, אולי תחסוך לעצמך זמן וכסף.

באופן דומה, המפתח הפגום יכול להיות הסיבה לכך שדלתות המכוניות שלך אינן יכולות להיפתח. עם הזמן, מפתחות המכונית המסורתיים יישחקו ויצריכו החלפה על הסף. בדרך כלל משתמשים לרעה במפתחות רכב מסורתיים, הם נזרקים לכיס, לארנק ואפילו לתאים ריקים בתוך המכונית. מפתחות גם נופלים על רצפת המשטח הקשה מספר פעמים והנושאים הללו גורמים לחתוך, לכיפוף ואף לשבירה, ובכך הופכים אותם ללא תועלת. אנא צרו קשר עם מנעולן מקצועי לקבלת שירות החלפת מפתחות אמין.

סיבות נפוצות אחרות לכך שמפתח המכונית שלך לא עובד
סוגיות הקשורות לתכנית ונזקים פנימיים לפוב המפתח

כאשר יש נזק פנימי לכניסה ללא מפתח או לפוד המפתח, כנראה שיש בעיה. המחברים שבפופ המפתח, בפרט, עלולים להיפגע עם הזמן וזה יוביל לכך שהרכב לא יתחיל. בעיה זו עשויה גם למנוע ממך להיכנס למכונית.

באופן דומה, יתכן שלא תוכל להשתמש במפתח המכונית שלך אם הוא לא מתוכנת. בדומה לנזקים פנימיים לפוש מפתח, הרכב שלך לא יפתח את נעילת המכונית אם יש בעיה בתכנות שלה או אם הוא לא תוכנת. אצלנו במנעולן ויטלי אנו יכולים לחתוך ולתכנת את המפתחות ללא קשר למותג ולדגם המפתח שלכם.

שכפול מפתחות גרוע

למרבה הצער, לא כל טכנאי המנעולנים מציעים שכפול מפתחות לרכב באיכות טובה. שכפול מפתחות באיכות ירודה יביא לבזבוז כסף וזמן. אנו ממליצים לכם לבצע מחקר לפני שתקבעו לטכנאי מנעולנים.

מנעולן ויטלי הוא חברת מנעולנים אמינה וידידותית לתקציב המציעה נעילה לרכב, שכפול מפתחות לרכב ותכנות מפתחות לרכב מזה שנים ואנו מאמינים שנוכל לטפל ביעילות במפתח המכונית שלך. אל תחכה עד שמפתח הרכב שלך יפתח בעיה לפני שתפנה אלינו לחברת ויטלי מנעולן. נהיה שם כדי לעזור לך.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top