פורץ דלתות ורכבים מומחה בבאר שבע והדרום

מנעולן הוא בעל מקצוע שמקנה ללקוחות שלו תחושת הגנה. תפקיד המנעולן הוא להתקין עבורנו מערכות נעילה שיספקו לנו תחושת הגנה, מנעולן שמעניק שירותי פריצה במקרה הצורך יעזור לנו במקרים שננעלנו מחוץ\בתוך ביתנו או הרכב שלנו

פריצת מנעולים

ישנו הבדל משמעותי בין פריצה לדלת של בית או מקום עסקים לבין פריצה לרכב כיוון שמנגנוני ההגנה משתנים בהתאם.

פריצת דלתות רכבים –  על מנת לעבוד כמנעולן רכב דרושה הסמכה, מנעולן רכב עובד מול חברות יצור הרכב המקוריות. לעיתים חברות הרכב המקוריות מספקות שירות פריצה באמצעות סוכנויות הרכב השונות. אולם במקרים בהם החברות לא מספקות את השירותים הללו אתם תצטרכו להיעזר בשירותים של מנעולן מיומן.

בעכבות התקדמות הטכנולוגיה והמערכות המתקדמות של קידוד הרכבים פריצה יזומה לרכב הפכה להיות מסובכת יותר. מנעולן מקצועי ידע להבחין בסוג המערכת הקיימת ברכב שלכם, כך הוא יוכל להמליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

פריצת דלתות בתים/עסקים – מנעולן מקצועי ובעל ניסיון המעניק שירותי פריצת מנעולים ידע לפרוץ א המנעול שלכם בצורה יזומה במהירות ויעילות. שוק מנגנוני הנעילה מתקדם בצעדי ענק, ישנם המון סוגי מנגנוני נעילה, מכנים או אלקטרונים. במקרה של איבוד מפתח או תקלה בחור המנעול תצטרכו פור מנעולים מקצועי שידע לאבחן את הבעיה, להבין במהירות כיצד לתקן את התקלה על פי סוג המנעול .

כך תמצאו מנעולן מוסמך

המנעולן שתבחרו יקבל גישה אל הנכסים שלכם (רכב, בית עסק, בית מגורים) בחירה בבעל מקצוע מפוקפק ולא מקצועי עלולה להעמיד אתכם במצב של סכנה, מנעולן לא מקצועי עלול לשכפל את המפתח שלכם ולקבל גישה אל הנכסים שלכם ולתכנן פריצה עתידית. על מנת שתוכלו להימנע מבחירה בבעל מקצוע מפוקפק ותמצאו בעל מקצוע אמין ומקצועי כדאי שתעכבו אחרי הכללים הבאים.

ארבעת הכללים למציאת בעל מקצוע אמין ומקצועי

  1. ניסיון -  בעל מקצוע בעל ניסיון יהיה מקצועי יותר, הוא יוכל לאתר את הבעיה במהירות ולתקן את התקלה במהירות. בנוסף הוא יוכל להתאים עבורכם מנעול חדש שמתאים לתקציב ולצורך שלכם.
  2. אמינות – חפשו מנעולן מוסמך הוא מנעולן שקיבל תעודה ממשטרת ישראל לבצע את התפקיד שלו. אדם בעל עבר מפוקפק לא יוכל לקבל הסמכה לעבוד כפורץ מנעולים.
  3. מחיר הוגן – בעל מקצוע אשר גובה עבור שרותיו מחיר מופרז הוא אינו בעל מקצוע ראוי. חשוב שתדעו לכל סוג עבודה שמבצע מנעולן יש מחיר ממוצע, מנעולן רשאי לבחור אם לגבות מחיר גבוה במעט מהממוצע או נמוך ממנו, אך כאשר גובה בעל מקצוע מחיר מופרז על עבודתו הוא אינו בעל מקצוע אמין ומקצועי.
  4. המלצות – על מנת להגיע אל בעל מקצוע אמין ומקצועי חשוב שתמצאו המלצות "אין חכם כבעל ניסיון" כשמדובר בבחירת בעל מקצוע חשוב שתתייעצו עם קרובים, משפחה או חברים ותשאלו אותם אם הם נעזרו בשירותיו של מנעולן והיו מרוצים מהשירות שקיבלו.

מנעולן אמין ומקצועי באזור באר שבע והדרום

לאחר סקר שערכנו באזור באר שבע והדרום מצאנו כי מנעולן בשם ויטלי המנעולן עונה על כל הדרישות שלנו.

  • ניסיון – ויטלי המנעולן בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום.
  • אמינות - ויטלי הוא מנעולן בעל הסכמה.
  • מחיר הוגן - ויטלי גבה מחיר ממוצע והוגן מלקוחותיו עבור עבודתו.
  • המלצות – לקוחותיו של ויטלי המנעולן מספרים כי הוא עבד בצורה מקצועית ויעילה, גבה מחיר הוגן על שירותיו, המליץ להם על מנעולים שהתאימו לצורך והתקציב שהתאים להם ועל כך הם ממליצים עליו.

.

.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top