מה חשוב לדעת בבחירת מנעולן מבאר שבע באינטרנט?

אין דבר חשוב כמו תחושת הביטחון בבית שלנו, ותחושה זו מתאפשרת בזכות הידיעה שהבית שלנו אכן בטוח ואנשים לא מורשים לא יכולים להיכנס אליו. אמצעי הגנה מסוימים מקנים את תחושת הביטחון הזו, כגון אזעקה, דלת כבדה ואולי הכי חשוב – מנעול הדלת. לכן במידה ואנחנו נזקקים לשירותו של מנעולן עבור התקנה או החלפה של מנעול, ישנם דברים מסוימים שחייבים לבדוק לפני בחירת המנעולן. במדריך זה מבית ויטלי המנעולן נפרט על הדברים שחייב לדעת לפני שבוחרים מנעולן.

מנעולן בבאר שבע – מה חשוב לדעת?

אל תיקחו מנעולן לפני שתבדקו את הדברים הבאים:

  1. תעודת יושר מהמשטרה

כל אדם שמתעסק במנעול שלכם ובגישה לבית שלכם חייב להיות אדם אמין שכן אתם באופן מילולי מפקידים את ביטחונכם בידו. לכן חשוב לבקש מהמנעולן תעודת יושר מקורית מהמשטרה שתעיד על יושרו ועל כך שאין לו רקע פלילי.

  • השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי

בניגוד למקצועות רבים אחרים כל אחד יכול להיות מנעולן, ואין באמת חוק שקובע כי אדם צריך  לעבור בדיקת רקע כלשהי כדי לעבוד בתפקיד. עם זאת, השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי מהווה מעין תו תקן הן לאמינותו של המנעולן והן לאיכות עבודתו, שכן לארגון מתקבלים רק מנעולנים שעומדים בתנאים מסוימים.

  • התמחות מתאימה

לצופים מהצד אולי נראה שכל מנעול הוא אותו דבר אך זה לא המצב. חשוב לבדוק שהמנעולן מכיר את סוג הדלת והמנעול שלכם כדי שהוא ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

  • עבודה 24/7

אנחנו תמיד ממליצים שיהיה לכם מספר של מנעולן שעובד תמיד כדי שתוכלו להזעיק אותו מיד בזמני חירום.

אל תתפשרו על איכות העבודה – הזמינו מנעולן עם קבלות שיעשה את העבודה ברוח טובה, ביעילות ובאמינות.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top