בחירת מנעולן - לפי מחיר או מקצוענות

הבית הוא המקום הכי בטוח עבורנו. בבית אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות בלי הגנות בזכות הידיעה שזה מקום ששייך לנו, אליו אף אחד לא יכול להיכנס ללא רשותנו. מדי פעם אנחנו נזקקים להיעזר בשירותו של מנעולן, אם מכיוון שנתקענו מחוץ לדלת וצריך לפרוץ את המנעול או מכיוון שהמנעול התיישן ומומלץ להחליף אותו. כמו בכל פעם שצריך להזמין בעל מקצוע, אנחנו מתלבטים אם לבחור לפי המחיר או לפי הניסיון, המקצוענות או האמינות. במדריך זה מבית ויטלי המנעולן ננסה לתת לכם תשובה.

המחיר חשוב – אך לא חזות הכל

ראשית כל נבהיר: מחיר זה כן דבר חשוב, ואנחנו תמיד ממליצים בחום לבדוק מהם המחירים המקובלים עבור השירות שאתם צריכים (לא רק מנעולנות) כדי לוודא שאתם משלמים מחיר סביר ושלא עושקים אתכם. עם זאת, חשוב לא לבחור מנעולן רק לפי מחיר, מהסיבות הבאות:

  • מלבד מחיר, לשירות של מנעולן ישנם פרמטרים נוספים: ניסיונו של המנעולן, רמת השירות שלו, המהירות בה הוא מגיע, האמינות והמקצוענות שלו. לפעמים מנעולן שמצטיין בכל ההיבטים האלו לאו דווקא יגבה את המחיר הכי נמוך בשוק, כי אין מה לעשות – עבודה טובה זה דבר שעולה כסף.
  • פעמים רבות בעלי מקצוע מפתים לקוחות פוטנציאליים במחירים נמוכים באופן מחשיד, אך מה שהם לא מגלים זה שהעבודה לא כוללת כל מיני סעיפים נוספים בתשלום. פתאום המנעולן יגיד לכם שבגלל שהוא בא באופן מיידי הוא גובה יותר או כבר ימציא לכם על מה הוא גובה תוספת אקסטרה.
  • ·         "מי שקונה בזול משלם ביוקר" – אתם וודאי מכירים את המשפט הזה. כשאנחנו מזמינים מנעולן אנחנו צריכים שירות איכותי ותוצר שיחזיק למשך שנים. מנעולן שעובד במחיר נמוך מאוד עלול לזלזל בעבודתו, ובסופו של דבר נצטרך להזמין מנעולן תוך זמן קצר שוב.
ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top