תיקון והתקנת דלתות לבית ועסק בבאר שבע

במידה ואתם מעוניינים להחליף דלת ישנה או לתקן בעיה בדלת קיימת בין אם מדובר בדלת כניסה, דלת מרפסת, או דלתות של חדרים בבית אתם זקוקים למנעולן אמין ומקצועי שיודע לטפל בכל סוגי הדלתות. התקנת דלת בצורה לא נכונה עלולה לגרום לכם להינעל מחוץ או בתוך הבית. ישנם כל מני סוגי דלתות ולכן התיקון וההתקנה משתנה מדלת לדלת.

ישנם המון סוגי דלתות וכל דלת זקוקה להתקנה ותיקון מסוג אחר.

סוגי דלתות עיקריים

  1. דלת זכוכית – בשל העדינות של דלתות הזכוכית כל החלפה, תיקון, או הדבקת פס איטום חייב להתבצע על ידי מנעולן מוסמך.  את העבודה המנעולן יעשה בצורה זהירה מהירה ומקצועית כדי לא להיחשף לסכנת התנפצות של הזכוכית.
  2. דלתות אלומיניום – דלתות אלומיניום מצריכות בדרך כלל כיוון מחדש, החלפה למנעול חשמלי והמשלמת פרופילים שאבדו או נשברו.
  3. דלתות הזזה – דלתות הזזה לעיתים יוצאות מהמסלול או שהמסלול נשבר ולכן צריך לתקן אותם.
  4. דלתות עץ – דלתות עץ שעשויות מעץ צריכות להיות עשויות מעץ איכותי שלא יתבלה במהירות, במידה ויש בביתכם דלתות שחוקות ובלויות רצוי להחליף אותם כיוון שעץ ישן עלול למשוך אליו תולעים שיהרסו ויאכלו את העץ.

כל תיקון והתקנת דלתות צריך להתבצע על ידי מנעולן מוסמך ומקצועי עם ניסיון רב בתחום.

תיקון והתקנת דלתות לעסקים

הבעיה השכיחה ביותר כשמדובר בדלתות כניסה לעסק היא שפתיחה וסגירה של דלת הכניסה מתבצעת בתכיפות גבוה יותר ולכן ישנו סיכוי גדול יותר לשחיקה של צירי הדלת. במקרה כזה אתם כנראה תשמעו קולות חריקה צורמים ומאוד לא נעימים.

במקרה חריקת דלתות ישנם כמה דרכי טיפול שצריכים להתבצע על ידי מנעולן מקצועי.

  • שימון הצירים – המנעולן יפרק את הדלת מהצירים לאחר מכן ינקה את הצירים מאבק ולכלוך שמצטבר על הצירים, הוא ישייף מעט את הצירים באמצעות נייר שיוף ולאחר מכן ישמן את הצירים בשמן יעודי לשימון צירים.
  • החלפת הצירים – במקרה שהצירים ישנים ושחוקים אין סיבה לשמן אותם והמנעולן ימליץ על החלפת הצירים ובצדק. המנעולן יחליף את הצירים הקודמים בצירים חדשים שלא יגמרו לחריקות.

במקרים שבה הבעיה היא בדלת ולא בצירים ימליץ המנעולן להחליף את הדלת.

תיקון והתקנת דלתות לבתים

התקנת דלתות - דלתות ישנות ובלויות פוגעות בעיצוב ובמראה של הבית כולו, רצוי להחליף דלתות ישנות בעיקר שהדלתות עשויות מעץ כיוון שעץ ישן עלול למשוך מזיקים ותולעים שנכנסים אל העץ.

תיקון דלתות – ישנם המון סוגי תקלות שעלולות לקרות בכל סוגי הדלתות. בין אם מדובר בדלת זכוכית שנסדקה או דלת הזזה שהמסוע עליו היא נוסעת נשבר רצוי לקרוא למנעולן מוסמך שידע להתמודד ולתקן את הבעיה בקלות, יעילות, ובמקצועיות, בנוסף חשוב שהמנעולן יגבה עבור שירותיו מחיר הוגן וסביר.

בדקנו ומצאנו

לאחר סקר קטן באזור באר שבע והסביבה מצאנו כי ויטלי המנעולן מומלץ ביותר בקרב לקוחותיו שמספרים עליו כי הוא העניק להם שירות יעיל מהיר ומקצועי

ויטלי נמצא כמנעולן מומלץ שעמד בכל הדרישות.

  • מעניק שירות מקצועי.
  • בעל ניסיון של מעל 10 שנים במקצוע.
  • גובה מחיר הגיוני.
  • עובד ביעילות ובמהירות.
ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top