מה זה מנעול חכם?

מנעול חכם הוא מנעול מתקדם המתוכנן בשילוב של טכנולוגיות אלחוטיות המשולבות במערכת מורשה לנעילה ולפתיחת הדלת. המכשירים האלחוטיים כוללים פרוטוקולי Bluetooth, Wi-Fi, והודעות סטנדרטיות כמו SMS ודואר אלקטרוני, המסייע לו לבצע פונקציות מגוונות ומעניק גם לבעל הבית שליטה בלעדית על אבטחת הנכס.

המנעול החכם מגיע עם מפתח קריפטוגרפי (או אפליקציה) הניתן להתקנה בטלפונים הניידים שלכם או במכשירים אלקטרוניים אחרים ותקשורת SSL כדי לסייע בפתיחת המנעול וגם לתת אישור לאנשים אחרים.

תוכלו לנצל טכנולוגיה חדשה זו בכדי לשפר את האבטחה של ביתכם או משרדכם על ידי כך שיש לכם איש מקצוע מטעם ויטלי המנעולן אשר יתקין ביעילות את המנעול החכם.

אז בלי להתייחס יותר, בואו נראה כיצד התקנת מנעול חכם עשויה להגביר את תחושת השליטה שלכם ולהקל על חייכם.

זה מספק אבטחה מתקדמת לבית שלך

החדשות הטובות הן שניתן להתקין מנעולים חכמים על מנעולים מכאניים כמו בורג המתים שלך כדי לבצר את ביטחונך. עם התקנת מנעולים חכמים בביתך, תהיה לך שקט נפשי מכיוון שאף אחד לא יסחף את המפתחות מתחת לשפשף שלך. פורצים כבר לא יתפשרו על אבטחת הבית ותשכחו להכין עותקי מפתח או שיהיה לכם מקום פנוי.

כל אחד בביתך ירגיש בטוח יותר בעת התקנת נעילה חכמה. זה יכול להתחבר עם ערכת הבית של אפל שתתאים לנעילה באמצעות סיוע קולי.

ליהנות מנוחות בהתאמה אישית

הנוחות צריכה להיות מילת המפתח כשאתה מתאר מנעולים חכמים. מנעולים חכמים תוכננו במיוחד כדי להוסיף נוחות לאופן שבו אתה מקבל גישה לבית ולנעול את הדלתות שלך.

זה מגיע עם הרבה סטים של תכונות; תאר לעצמך לפתוח את הדלת על ידי פשוט לנפנף את הטלפון החכם מול המנעול או פשוט לשלוח SMS מוצפן לפתיחת הדלת שלך. ניתן להבין עד כמה יכול להיות לוח הזמנים שלך עמוס, אך מעניין לציין שתתריע על כניסתך לדלת לא נעולה!

שלא לדבר על הנוחות המדהימה של שליטה במנעולים שלכם בזמן חופשה בטורקיה מכיוון שחיברתם אותה לרשת ה- Wi-Fi שלכם. מה עוד? עם אמזון אלקסה, Google Assistant או Apple Homekit, אתה יכול לדבר עם המנעולים שלך כדי להיפתח ככל שתתקרב אליו.

נהל גישה לאורחים

אסור להיות בבית כדי שההליכה הכלבית, המנקה או הגננים יבצעו את עבודתם מכיוון שאתה יכול להעניק גישה לצד שלישי באמצעות מפתח וירטואלי. בעזרת המנעולים הנלווים לאפליקציה או פרוטוקולי מעסה סטנדרטיים, אתה יכול לתת גישה לחברים ולמשפחה שלך שירצו להיכנס פנימה ולבלות בביתך כשאתה לא נמצא.

זה נועד להתאים לצרכי אבטחה מגוונים

ישנם עיצובים שיכולים להתאים לאורח החיים המובהק שלך כמו גם דגמים שיכולים להתחפש למנעולים רגילים. יותר מכך, אל תחשוב שמנעולים חכמים הם כל כך יקרים מכיוון שיש דגמים במחירים שווים לכל נפש ואפילו נראים כמו בורג דומם סטנדרטי, אבל הם מגיעים עם תכונות מדהימות.

אם אתם רוצים להתקין מנעולים חכמים בבית או במשרד, תוכלו ליצור איתנו קשר. היו סמוכים ובטוחים כי בעזרת השירותים המתקדמים של מנעולן ויטלי, התקנת מנעולים חכמים בבית שלכם תהיה מהירה וקלה כמו להזמין פיצה!

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top