מהו מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל?

ויטלי המנעולן מנעולן באשקלון מנעולן בבאר שבע

זקוקים לטיפול במנעול? להתקנת מנעול חדש או מנגנון נעילה ואבטחה חדש? לטיפול בבעיה הקשורה במנעולים או לפריצת מנעולים למיניהם? מנעולן הוא הכתובת שלכם.

כל דבר או בעיה הנוגעת למנעולים ולמנגנוני נעילה, מיגון ואבטחה, יהיו תחת הקשת הרחבה של השירותים אותם מציע המנעולן. מנעולן הוא בעצם בעל המקצוע הנכון לפנות אליו בכל דבר הקשור למנעולים.

לא משנה אם מדובר במנעול של כסך או במנעול של דלת הכניסה לבית, גם המנעול שבדלת הרכב נחשב. אמנם לא כל מנעולן עוסק בכל הנישות שבענף המנעולים, ולא כל מנעולן יוכל לספק לכם את השירות לו אתם זקוקים או את השירות הטוב ביותר למצב הספציפי שלכם, אך אין ספק שישנם בעלי מקצוע רבים בתחום, מנעולנים ופורצים מוסמכים, מקצועיים ואף מורשים. מה הכוונה מורשים?

משום שמקצוע המנעולן עשוי להיחשב כגובל בפעילות שאינה חוקית (לדוגמא – פריצה) ולמעשה ברגע שאתם קוראים למנעולן שיתקן את מנעול דלת הכניסה שלכם, שיתקין בדלת צילינדר ומנעול חדש, שישכפל לכם מפתחות, או שיפרוץ את הרכב שלכם, אתם מעניקים לו גישה מלאה אל המקומות החשובים והמוגנים ביותר במסגרת המרחב הפרטי שלכם.

על כן, משטרת ישראל מעניקה אישורי מנעולן מורשה למנעולנים העוברים פרוצדורה מסוימת. כל מנעולן אשר מחזיק באישור שכזה ממשטרת ישראל, הרי ברור שיהיה בעל מקצוע ישר והגון, אחרת לא היה מצליח לקבל את האישור המדובר.

כיצד תגיעו אל מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל

אם נתקלתם במצב בו אתם צריכים להזמין מנעולן שיגיע לטפל לכם בבעיה כלשהיא, ודאי שבמידה ואינכם מכירים בעל מקצוע בתחום באופן אישי, או שאין לכם המלצה על מנעולן ספציפי, תפנו לאינטרנט על מנת לאתר מנעולנים זמינים לספק שירות. חיפוש פשוט בכל מנוע חיפוש ברשת יניב עבורכם תוצאות רבות של בעלי מקצוע שישמחו שתבחרו בהם.

גם אם אתם לא בטוחים שלמנעולן יש אישור מהמשטרה, סביר מאוד להניח שבמידה ואכן יש בידיו את האישור, הוא יציין זאת באתר או בפרסומת שלו.

כמובן שמעבר לכך, תמיד תוכלו לשאול אותו לגבי האישור בשיחה בטלפון, וכן לחפש עליו ביקורות באינטרנט, כדי להניח את דעתכם לפני שתזמינו אותו.

האישור ממשטרת ישראל ודאי מהווה קלף חזק עבור בעל מקצוע אחד על פני בעל מקצוע אחר שלא מחזיק באישור הנ"ל. כמובן שלהזמין שירות ממנעולן מורשה עם אישור מהמשטרה, זה בטח לא מזיק.
ויטלי המנעולן הנו מנעולן מורשה, מקצועי, ישר והגון הפועל מעל לעשר שנים באזור דרום הארץ, ומספק מגוון שירותים ללקוחות רבים ומרוצים. ויטלי ישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואחראי ולתת מענה לכל מצב או בעיה.

האם יהיה הבדל במחיר אותו יגבה מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל עבור שירות מסוים לבין מחיר שיגבה מנעולן ללא אישור מהמשטרה

ייתכנו הבדלים ופערים בין מחיר שידרוש מנעולן אחד לבין מחיר אותו ידרוש מנעולן אחר עבור אותו סוג שירות. הבדלים אלה בין התעריפים יכולים להיות משמעותיים יותר או משמעותיים פחות. לרוב תמצאו שיש טווח נורמלי של מחירים עבור שירות מסוים, ותמיד אפשר לבדוק כמה אפשרויות בכדי לקבל מושג אודות מחיר השירות הספציפי.

כל בעל מקצוע יכול לתמחר את שירותיו בהתאם לשיקולים שלו. יש מנעולנים שייגבו סכומים גבוהים יותר באם יידרשו להגיע ולתת שירות אחרי השעה 19:00 בערב ואילו יש כאלה שיעשו זאת עבור שירות שיוזמן לאחר 21:00 לצורך העניין.
יש מנעולנים ותיקים עם קהל לקוחות רחב שכבר ביססו את מחירי השירותים שלהם ולעומת זאת מנעולנים צעירים שרק החלו לעבוד ורוצים ליצור לעצמם קהל לקוחות, על כן הם מציעים שירותים במחירים מוזלים ואטרקטיביים.

בכל מקרה, לא אמור להיות הבדל במחיר עבור שירות כלשהו רק משום שמדובר במנעולן מורשה בבאר שבע בעל אישור מהמשטרה.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top