כיצד להעריך כספת?

האם הכספת שלך מספיק בטוחה ?

האם אתה שוקל להשיג כספת לאבטחת חפצי הערך שלך בבית או במשרד? עליך לקחת בחשבון גורמים מסוימים בקבלת ההחלטה הנכונה. הדבר הראשון שעליך לבדוק הוא האם הכספת מספיק גדולה. בתחילה, יתכן שאתה חושב לשמור כמה דברים בכספת, כמו זהב, כסף או תכשיטים יקרים. עם הזמן, תרצו לשמור פריטים אחרים כמו תעודות, רישיון נישואין ואפילו רישומי חיסון של ילדיכם או חיית המחמד. בנוסף לכל זה, ככל שמשפחתכם תגדל, אתם בוודאי תרצו לשמור כמה אוספים שתרצו להעביר לדור החדש שלכם, לכן תצטרכו לקחת בחשבון את הצרכים הנוכחיים והעתידיים שלכם כאשר אתם מחליטים על גודל הכספת שלכם.

איך הכספת תחזיק מעמד במקרה של שריפה

לכספות יש דירוגי שריפה שונים וכל בעלי הכספים הפוטנציאליים חייבים לקחת בחשבון את הביצועים של הכספות שלהם במקרה של תאונות שריפה. אתה רוצה כספת שתחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, אפילו כשהוא עטוף בלהבות. אם כי אתה מקווה שהאש תכבה בהקדם האפשרי, אך הכספת שלך צריכה לעמוד באפקט השריפה לפני שהיא נכבה. כספות מסווגות על פי יכולות התנגדות האש שלהן בכספות E, למשל, יכולות לעמוד בפני אש בטמפרטורות של עד 1550 מעלות פרנהייט למשך כ -30 דקות, ואילו כספת בכיתה A תתנגד לטמפרטורות אש של פרנהייט עד 2000 מעלות למשך עד 4 שעות. . כצפוי, ככל שהציון העמיד בפני אש גבוה יותר, הכספת יקרה יותר. יתכן שתרצה להתייעץ עם המנעולן המוסמך המקומי שלך לקבלת בירור נוסף.

גורמים חיוניים אחרים שיש לקחת בחשבון בבחירת כספת
האם זה טמפר עמיד?

התנגדות לחבלה היא אחד הגורמים החשובים ביותר שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​הערכת כספת. כספת אידיאלית חייבת להיות עמידה בחבלה כדי להגן על חפצי הערך שלך ולהבטיח שהם לא יגיעו לידיים הלא נכונות. התכונה העמידה בפני חבלה בכספת תלויה במידה רבה בסוג המנעול שהוא, לצד בניית הכספת ורמת הקושי לבחור את מנעול הכספת. אתה בוודאי תרצה כספת בעלת כבד ובנוי היטב לשקט נפשי ולהגנה על אוצרותיך.

תכונות אבטחה אחרות המציעות הבטוחות

כמה תכונות נוספות שנוספות תרצו לקחת בחשבון בעת ​​הערכת כספת צריכות לכלול; סגנון וסוג נעילה, עמידות במים, אורך האחריות וסוגם, ניתן להרכבה או לבודד, נטול סוללה או מופעל על ידי סוללה, סבירות, עמידות וציפה. למרות שחלק מהתכונות הללו אולי לא חשובות לכם, חשוב לקחת הכל בחשבון בכדי לבחור בחירה טובה יותר.

מנעולן חכם מציע התקנה בטוחה ואמינה

בין אם אתם מחפשים כספת לחפצי ערך לביתכם או לפריטים עסקיים, תוכלו לסמוך על המומחיות המקצועית שלנו בכדי לבצע את הבחירות הנכונות. אנו מציעים מחירים נוחים ואחריות שירות התקנה בטוח לשקט נפשי. התקשרו אלינו עוד היום לויטלי מנעולים ואנחנו נהיה שם.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top