התקנת דלתות בדרום

דלת הבית שלנו היא פריט חשוב מאוד הן מבחינת הבטחון שלכם והן מבחינה עיצובית. דלת הבית צריכה להגן עלינו מפני פורצים וגנבים, לבודד חום ורעש וכמובן להשתלב בעיצוב הכללי של הבית. דלת הכניסה היא הדבר הראשון שיראה כל מי שיגיע לבית שלכם, ולכן מומלץ להשקיע בדלת יפה ונעימה למראה. ויטלי המנעולן מתקין דלתות באזור הדרום.

בחירת הדלת לפי חומר גלם

חומרי הגלם הנפוצים לדלתות כניסה הם פלדה ועץ.

דלתות כניסה מעץ משדרות חמימות וביתיות ומשתלבות נהדר בכניסה לבית. עם זאת, בארץ דלתות כניסה מעץ נפוצות פחות מכיוון שהן נחשבות לעמידות פחות מפני נזקי מזג האוויר, אם כי כיום ניתן לייצר גם דלתות עץ חזקות ועמידות ביותר. בהתקנת דלת עץ יש לקחת בחשבון את מיקום הדלת וחשיפתה לשמש, שכן שמש עלולה להזיק לדלת.

דלתות פלדה הן דלתות עוצמתיות וחזקות, וכיום מגיעות במגוון צבעים ועיצובים. אלו הן הדלתות הנפוצות בארץ, ואם בעבר בעיקר היה ניתן לראות את העיצוב הבנאלי והמשעמם של טפט חום, כיום ישנם מגוון גדמים וטפטים.

גודל דלת הכניסה

ראשית כל, הדלת חייבת להתאים לגודלו של פתח הכניסה ולכן יש למדוד את גודל הפתח באופן מדויק. באופן כללי, דלתות מתחלקות לשלושה גדלים:

  • דלת כנף אחת: דלת סטנדרטית ברוחב של מטר עד 1.2 מטר.
  • דלת כנף וחצי: דלת בעלת צד קבוע וכנף אחת, ברוחב של 1.35 עד 1.55 מטר.
  • דלת שתי כנפיים: דלת רחבה ברוחב של 1.8 עד 2.2 מטר.

מיגון הדלת

עם כמה שנראות חשובה, היא משנית לצד הביטחון של הדלת ומידת ההגנה שהיא מספקת. מערכת הנעילה של הדלת מתחלקת לצילינדר שהוא מנגנון הנעילה הפנימי של הדלת, והמנעול שהוא שיטת הנעילה. בדרך כלל ברירת המחדל היא בחירה בין מערכת נעילה של מולטילוק או רב בריח, אך ישנן גם מערכות אחרות. בנוסף, רבים מתקינים אמצעי הגנה נוספים כגון קודן או מנעול ביומטרי.

מתי יש להזמין ולהתקין את הדלת?

במידה ואתם משפצים את הדירה ומחליפים דלת, מומלץ להזמין את הדלת בשלב מוקדם של השיפוץ כי זמן האספקה יכול להגיע גם לחודש. את התקנת הדלת יש לבצע כמה שיותר קרוב לסוף השיפוץ על מנת שהדלת לא תינזק במהלכו.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top