האם מנעולים יקרים מאובטחים יותר?

אם שאלת אי פעם, "מה יכול להוסיף אבטחה באמצעות שדרוג ממנעולים רגילים למנעולים חכמים? או ששווה להוציא יותר כסף על מנעולים יקרים?

אל תדאג אתה לא לבד! בתים ובעלי עסקים אחרים מצאו עצמם שואלים את אותן השאלות מכיוון שהם מודאגים מהביטחון של יקיריהם ורכושם היקר.

המציאות היא שדבקות מנעולים חכמים מציעים רמה גבוהה יותר של ביטחון וביטחון שלא נמצאים ממנעולים רגילים ולהשקעה במנעולי אבטחה יקרים וגבוהים יש יתרונות רבים יותר ממה שתוכלו לדמיין אי פעם.

מדוע עלינו להניח קביעה כזו?

ויטלי מנעולן הוא ספק התקנה, תיקון ותחזוקה של מנעולים מוסמך, שמוביל מהמובילים בענף זה שנים. שדרגנו ועבדנו על סוגים שונים של מנעולים החל מהמנעולים הרגילים, הושלכו או המסורתיים וכלה במנעולים, ביומטריה חכמה ומנעולים אחרים עם אבטחה גבוהה. אם ברצונך לשדרג את המנעולים שלך או את מערכת האבטחה של מיקום המשרד שלך, התקשר למנעולן המיומן והמנוסה כדי לקבל שירותים מספקים.

במאמר זה המומחים שלנו יוכיחו ששווה להוציא את הכסף הנוסף על מנעולים חכמים ויקרים וגם יראו לכם את היתרונות של שדרוג מערכת האבטחה של מיקום הבית או העסק שלכם.

בעזרת מנעולים חכמים, התחזק האבטחה של הבית שלך

מנעולים חכמים יאפשרו פריצה כמעט בלתי אפשרית. בגלל תכונות האבטחה הנוספות שלו, הפורצים החדישים יצטרכו להוסיף עוד כמה טריקים מעל שרווליהם בכדי לקבל גישה לביתכם, וזה בהחלט ישמור אותם על השטח.

בתור בעל בית, לא תדאגו ממפתחות שלא הוצבו, גנבו או אבדו ותהיה לכם שקט נפשי שהבית שלכם מאובטח מאוד.

אתם תיהנו מספיק מהנוחות

כשמדובר בנוחות, מנעולים חכמים אינם ניתנים להשוואה למנעולים המסורתיים. אתה יכול להעניק לאנשים גישה בזמן בילוי בקריביים; אתה יכול לפתוח את המנעולים באמצעות אפליקציות תואמות ואין צורך לשכפל מפתחות נוספים לאנשי הצוות הנוספים או החדשים שלך.

אתה יכול להתחבר באמצעות Bluetooth או לנעול את הדלתות שלך עם תכונות מיקום גיאוגרפי. הפורצים אינם יכולים לבחור את המנעולים שלכם או לשכפל את המפתחות שלכם, כך שהם יתייאשו מכיוון שהם יצטרכו להתאמץ יותר כדי לפרוץ.

בחברה המקוונת של היום, כל מה שאתה צריך כדי ליהנות מרמת נוחות גבוהה יותר הוא לשדרג למנעולים חכמים.

נעילות מקריות יהיו נחלת העבר

מנעול חכם עם תכונות ללא מפתח הוא הפיתרון למנעולים לא מכוונים. מרבית האנשים חוו נעילות בעבר, ולמען האמת, זה בדרך כלל מתסכל.

לא יעמיסו עליכם עוד נשיאת חבורת מפתחות שכן תוכלו לפתוח את הדלת באמצעות הסמארטפון או כל מכשיר אחר שיש לו את האפליקציה. מנעולים חכמים הם ללא ספק מה שכל משפחה צריכה. השג את שלך עכשיו על ידי התקשרות לטיפול הלקוחות שלנו.

הגשת תביעות ביטוח וקבלת אישורה תהיה חלקה

לשכנע את המשטרה ואת מרבית חברות הביטוח של כניסה כפויה כשיש לך מנעולים רגילים זה בדרך כלל כמעט בלתי אפשרי. אם תביעתך אינה מתבססת על ידי עדות ברורה לפשע, יתכן שהיא תידחה על ידי המשטרה וייתכן שיש להן הרושם שאתה רוצה לתפעל את המערכת,

עם זאת, עם מנעולים חכמים, אתה יכול להגיש את התביעה שלך עם ראיות ראויות לפריצה וכנראה שתפוצה כראוי.

אבטח את חייהם של יקיריכם עכשיו!

מנעולים חכמים מעוצבים עם תכונות נוספות שיעזרו להבטיח את חייהם של הצעירים שלך ואת החפצים החשובים שלך. התקשר אלינו להתקנתו והיה מאובטח.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top