איבדתם את המפתחות ? מה לעשות עכשיו?

אתה יכול לאבד את מפתחות המכונית שלך בגלל לוחות זמנים עמוסים לעבודה וזמן החיים. כשזה קורה, זה טבעי להיבהל או להילחץ. עם זאת, אי מציאת מפתחות הרכב שלך אינו סוף העולם. מנעולן מנוסה בבאר שבע והדרום אמור לעזור לכם להחזיר את הגישה לרכב שלכם כך שתוכלו לנסוע שוב בכביש.

בשל הסוגים השונים של יצור ודגם של מכוניות כמו גם המהפכה של עיצובי מפתחות לרכב, תהליך השבת הגישה למכונית שלך עשוי להשתנות. אך המומחיות של איש מקצוע מנעולן מוסמך ומנוסה יכולה להפוך את כל התהליך ללא טרחה.

להלן חמש סוגי מפתחות לרכב וכיצד להחזיר את הגישה לרכב שלך כאשר איבדת את המפתחות שלך.

מפתחות מכניים

אלה מפתחות הרכב המסורתיים המשתמשים במערכת צילינדר ההצתה. כשאתה ממקם את המפתחות שלך ללא הגיבוי, מנעולן יעשה עבורך מפתח חדש במקום או יחליף את צילינדר נעילת ההצתה. כשאתה מתמודד עם מצב זה, צור קשר עם אנשי מקצוע בחברת ויטלי המנעולן לשירותי החלפת מפתחות מהירים ויעילים.

מערכת מרחוק כניסה ללא מפתח

ידוע גם כ- fobs key, אלה תוספות אבטחה למפתחות מכניים. טכנולוגיית נעילה אוטומטית זו נועדה לנעול ולנעול את המכונית שלך, אך הפעלת המכונית שלך עדיין דורשת את המפתח הפיזי. במקרה שאיבדת את פופ המפתח שלך, אתה עדיין יכול לנהוג ברכב שלך באמצעות המפתח המכני. עם זאת, החלפת fob ניתן למצוא בחנויות לחלקי רכב, סוכנות, ובאינטרנט.

מנעולן מקצועי יכול גם לעזור לכם למצוא ולתכנת פוף חסכוני ואמין.

מפתח פוב ומפתח

שלא כמו מרחוק הכניסה ללא מפתח, מערכת הנעילה הללו משלבת את פוף המפתח והמפתח טעון הקפיצים במנגנון נוח אשר ניתן להשתמש בו לנעילה, נעילה והפעלה של המכונית.

אתה יכול למצוא fob ומפתח להחלפה בסוכנות או באינטרנט. כמו כן, מנעולן מוסמך יכול לעזור לכם בתחליף אמין ובמחיר סביר, לחתוך אותו ולתכנת אותו באתר. על פי בקשה, איש מקצוע בחברת ויטלי מנעולן ישמח להציע שירותים מהירים.

מפתחות משדר אימבולייזר

אימבולייזרים הם מפתחות הצתה מפלסטיק עם שבב מחשב שתוכנת בתוכו. טכנולוגיית מפתח זו פועלת באמצעות חיבור אלחוטי בין המפתח לרכב שלך.

במקרה שלא מיקמת את מפתח המשדר שלך ללא גיבוי, יהיה עליך לגרור את הרכב שלך לסוכנות לצורך אימות בעלות. לאחר מכן תרכוש מפתח חדש שישויך אלקטרונית לרכב שלך.

הצתה ללא מפתח

זהו מפתח חכם המשמש לרכבים עם כפתור ההתחלה שלהם על המקף. טכנולוגיה זו משתמשת בחיישן קרבה המזהה אוטומטית את המפתח החכם כאשר הוא נמצא בקרבת מקום. בלחיצת כפתור תוכלו לנעול, לפתוח את נעילת הרכב ולהתחיל אותו.

שירותי החלפת מפתחות מקצועיים

כשאתה נתקל בנעילת רכב או ממקם את מקשי הרכב שלך באופן שגוי, חשוב להשתמש במומחיות של מנעולן מנוסה כדי לגשת שוב לרכב שלך. זה יבטיח שתקבל שירות מהיר, חסכוני ואמין. לקבלת שירותי החלפת מפתחות לרכב מהירים ואמינים, בקשו מנעולן מקצועי אצל ויטלי המעולן.

ויטלי קבלסקי
היי שמי ויטלי, בשנת 2010 הקמתי את עסק המנעולנים ויטלי המנעולן על מנת לספק לתושבי הדרום שירות מנעולנים אדיב ומקצועי. ברשותי כל הציוד והידע הנדרש על מנת לספק את השירות הטוב ביותר תוך כדי הקפדה על איכות השירות. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, מהיר ומקצועי הגעתם למקום הנכון. צרו איתי קשר ואשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
ויטלי המנעולן בפייסבוק
Top